نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه برخی می خواهند منتقدان دولت را یقه گیر معرفی کنند، گفت: در جلسه کمیسیون آموزش هیچ صحبتی با آقای نقویان نداشتم و تنها بعد از جلسه در واکنش به درخواست وی، گفتم با شما که در لباس روحانیت به آبروی روحانیت خدشه می زنید، حرفی برای گفتن ندارم.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالب منتشره درباره حواشی جلسه روز سه شنبه کمیسیون آموزش و درگیری وی با نقویان در جلسه فراکسیون روحانیون! ، گفت: اخبار منتشر شده در مورد جلسه روز سه شنبه مبنی بر درگیری بنده با آقای نقویان به هیچ صحت ندارد و من در جلسه کمیسیون هیچ صحبتی با آقای نقویان نداشتم.

وی ادامه داد: قرار بود تا در این جلسه برنامه ها و صلاحیت صالحی امیری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان مورد بحث و بررسی قرار گیرد که بعد از پایان جلسه آقای نقویان پیش من آمد و گفت بیایید با هم صحبت کنیم و من هم در پاسخ گفتم، با شما که در لباس روحانیت به آبروی روحانیت خدشه می زنید حرفی برای گفتن ندارم.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه برخی می خواهند منتقدان دولت را افرادی خشن، یقه گیر معرفی کنند، تصریح کرد: به نظر می رسد برخی حامیان دولت می خواهند با توهین کردن به منتقدان و خشونت طلب معرفی کردن آنان، کار دولت را پیش ببرند که این رفتار درست نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات