نماینده ی مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزییات حادثه شب گذشته سراوان و به دنبال آن کشته شدن ۱۴ نفر از مرزبانان ناجا گفت که در این حادثه هیچ فردی به گروگان گرفته نشده است.

به گزارش افکارنیوز ، هدایت الله میرمرادزهی اظهار کرد: شب گذشته بنابر اطلاع دیده بان یکی از مناطق مرزی در سراوان مبنی بر حمله ی اشرار مسلح مرزبانان به سمت منطقه اعلام شده حرکت کردند که در منطقه صفر مرزی با این اشرار مسلح که به کمین نشسته بودند روبرو شدند و به دنبال درگیری خونین رخ داده ۱۴ نفر شهید و ۶ نفر مجروح شدند.

وی با تاکید بر این که در این حادثه موضوع حمله به پاسگاه مطرح نبوده است گفت که اطلاعات درست حکایت از آن دارد که هیچ یک از مرزبانان به گروگان گرفته نشدند.

به گفته ی نماینده مردم سراوان هنوز هیچ گروهی مسئولیت این درگیری خونین را نپذیرفته است.

میرمرادزهی همچنین با بیان اینکه مسئولان امنیتی استان سیستان و بلوچستان در حال پیگیری این حادثه هستند گفت که بررسی خود را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه کرده است تا طبق این گزارش از مسئولان مربوطه توضیحات لازم خواسته شود.

نماینده مردم سراوان در مجلس افزود: تاکنون هیچ یک از گروه ها مسولیت این عملیات را بر عهده نگرفته اند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت فعلی حاکم بر این منطقه به ایسنا گفت: در حال حاضر وضعیت عادی است و مهاجمان به خاک کشور مقابل (پاکستان) متواری شده اند.

وی در پایان از ارائه پیشنهاد اعلام اعزای عمومی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: اطلاعاتی از تعداد کشته شدگان و زخمی شدگان نیروهای مهاجم در دست نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات