خانلری

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: فرجی دانا به رشد دانشگاهها در تراز جمهوری اسلامی اعتقاد کامل دارد.

به گزارش افکارنیوز ، کارن خانلری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  در خصوص وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات اظهار داشت: وزیر پیشنهادی به رشد دانشگاهها در همه ابعاد اعتقاد دارد و این مسئله را در برنامه های خود گنجانده است که فکر می کنم توجهش به این مسئله باعث رای آوری وی شود زیرا نظر کمیسیون آموزش مجلس هم نسبت به این مسئله مثبت است.

وی با تاکید بر توجه فرجی دانا به رشد دانشجو در تراز جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمود ه اند دانشجو در تراز جمهوری اسلامی باید در همه ابعاد رشد کند و بعد معنوی و علمی در کنار یک دیگر باشد این نکته در برنامه های آقای فرجی دانا بسیار اثر گذار بوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر توجه فرجی دانا به پیوند میان صنعت و تولید با دانشگاه گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی که امروز وجود دارد به دلیل این است که دانشگاه رشته اتصالی با نظام صنعت و تولید ندارد و وزیر پیشنهادی در این زمینه دغدغه دارد و این بسیار مهم و ارزشمند است.
وی در پایان گفت: تحول در علوم انسانی از خواسته های ما از وزیر پیشنهادی است و امیدوارم که آقای فرجی دانا با انتخاب مشاوران خوب در این زمینه هم کمک کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات