عضو شورای شهر تهران گفت: این بیلبوردها برای تیم مذاکره کننده هم پیامد خوبی داشت و نگاه مردم ایران را به آمریکا منتقل کرد.

گروه سیاسی - محسن پیرهادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن اظهار بی اطلاعی از اینکه چه کسانی دستور جمع آوری بیلبوردهای ضد آمریکایی از سطح شهر را داده اند، گفت: ما از اصل کار که نصب این بیلبوردها است، دفاع کرده و باید از طراحان آنها که خانه طراحان اسلامی و سازمان فرهنگی و هنری اوج هستند، تقدیر و تشکر می کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، وی افزود: این بیلبوردها توانستند به دولت کمک کنند که بتواند مذاکراتش را بهتر و با اقتدار بیشتری به پیش ببرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: کسی که این بیلبوردها را جمع آوری کرده است بدسلیقگی کرده؛ چرا که این تابلو ها می توانستند روزهای بیشتری در سطح شهر باقی بمانند تا اثر بیشتری داشته باشند.

پیرهادی خاطرنشان کرد: به خاطر همین چند روزی که مردم این بیلبوردها را دیدند، باید از شهرداری تشکر کرد؛ چرا که این بیلبوردها اثر خود را به خوبی در جامعه بر جای گذاشت.

وی افزود: دانشجویان اعلام کرده اند که این بیلبوردها را در قالب پوستر، در اماکن عمومی پخش می کنند و البته در فضای مجازی هم این پوستر ها پخش شده و تأثیر بسیار مطلوبی را داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: بازتاب بیلبورها میان مردم بسیار مثبت بوده است و مردم از این پوستر ها استقبال زیادی کرده اند؛ این در حالی است که این بیلبوردها برای تیم مذاکره کننده هم پیامد خوبی داشت و نگاه مردم ایران را به آمریکا منتقل کرد.

پیرهادی تصریح کرد: با نصب این بیلبوردها، آمریکا دیگر نمی تواند خوشحال باشد که مردم ایران همه چیز را فراموش کرده اند؛ ذهنیتی که مردم ما از آمریکا در ذهن دارند این است که آنها را جنایتکار و فریبکار می دانند و این ذهنیت باید به آمریکا ابلاغ شود.

وی خاطرنشان کرد: آن کسانی که دستور به جمع آوری این بیلبوردها را داده اند، برداشتشان از حوزه بین الملل بسیار ضعیف و غلط است و نمی دانند که این کار در راستای کمک به دولت می باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: این بیلبوردها نماینده بیان آزاد و انقلابی مردم ایران است که افرادی که دستور جمع آوری آنها را داده اند، هدفشان کشاندن پرده ای بر روی ذهنیت مردم از آمریکا و استکبار جهانی است که این شدنی نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات