وزیر اطلاعات درباره مسیر استعلام افراد برای در اختیار گرفتن مسئولیت ها در کشور گفت: مسیر استعلامات کامل و دقیق انجام می شود و ارتباط خوبی بین دستگاه ها و وزارت اطلاعات وجود دارد.

به گزارش افکارنیوز ، از اداره اخبار مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمود علوی» روز سه شنبه این مطلب را در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.



علوی در پاسخ به پرسش یکی از نمایندگان مبنی بر این که آیا در سپردن مسئولیت های کلان در کشور از وزارت اطلاعات استعلام انجام می گیرد یا خیر؟ گفت: مسیر استعلام ها کامل و دقیق انجام می شود و ارتباط خوبی بین دستگاه های مختلف و وزارت وجود دارد.



وزیر اطلاعات افزود: در مسیر استعلام اگر موارد و مصداق هایی وجود داشته باشد این وزارتخانه نظر خود را اعلام می کند و از اقداماتی که بر خلاف مصالح و امنیت کشور باشد جلوگیری خواهد شد.



در ادامه جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکی از نمایندگان از علوی درباره دلیل عدم رسیدگی به وضعیت نابسامان واحدهای تابعه وزارت اطلاعات پرسید که وی در این زمینه اظهارداشت: این پرسش کلی و بدون مصداق است زیرا نمی دانیم کجای وزارتخانه با کدام واحدهای تابعه نابسامان است.



علوی با اشاره به این که یکی از برنامه های اصلی وزارت اطلاعات بررسی افراط و تفریط ها و اصلاح آنان است، گفت: این کار آغاز شده و از جمله انطباق اقدامات، سازمان ها و واحدها با شرح وظایف قانونی آنها است.



وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: اگر سازمان ها و واحد های وزارت اطلاعات به طور دقیق درچارچوب شرح وظایف قانونی باشد قطعا افراط و تفریط ها و اشکالات مرتفع خواهد شد.



وزیر اطلاعات با پاسخ به پرسش های نمایندگان در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی آنان را قانع کرد.



در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز پدافند غیرعامل گرامی داشته شد و از زحمات نیروهای فعال در حوزه پدافند غیرعامل کشور قدردانی شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات