وزرای علوم، صنعت، معدن و تجارت و بهداشت هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات و ارائه گزارش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر می شوند.

به گزارش افکارنیوز ، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می دهند و در این جلسات قرار است برنامه های میرزاده رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی را با حضور وی مورد بحث و بررسی قرار دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی نیز یکشنبه هفته آینده با حضور در این کمیسیون گزارشی از برنامه های خود ارائه می دهد.

جلسه کارگروه های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه ها، آموزش های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش و تحقیقات دوشنبه هفته آتی تشکیل جلسه می دهند.

سؤال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات از قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر روز سه شنبه هفته بعد در کمیسیون مذکور مورد رسیدگی قرار می گیرد.

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز هفته آتی با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات به سؤال علی اصغر زارعی و حجت الاسلام حمید رسایی نمایندگان تهران پاسخ می دهد.

رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم هفته بعد برای ارائه گزارشی درباره دانشجویان ستاره دار به این کمیسیون می رود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات