نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به لایحه اصلاح قانون بودجه ۹۲، با هزینه کرد ماهانه بودجه جاری که در هفته گذشته تصویب شده بود به دلیل آنچه که اختلال در رای گیری دانستند، رای گیری مجدد کرده و تبصره را حذف کردند.

به گزارش افکارنیوز ، در حالی که مجلس شورای اسلامی تبصره ۷ لایحه اصلاح بودجه سال جاری را در هفته به تصویب رسانده بودند یک عضو هیات رییسه مجلس گفت: براساس اعلام اتاق فرمان در جریان رای گیری هفته گذشته مجلس پیرامون تبصره ۷ این لایحه به دلیل اختلال به وجود آمده رای برخی از نمایندگان در فرآیند رای گیری منظور نشد.

محمدحسین فرهنگی افزود: بنابراین رای گیری را مجددا تکرار می کنیم.

وی با اشاره به درخواست حذف تبصره ۷ توسط کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این کمیسیون پیشنهاد حذف داده است بنابراین رای گیری مبتنی بر درخواست کمیسیون انجام می شود.

سپس مجلس شورای اسلامی وارد رای گیری شد که از ۲۲۸ نماینده حاضر در جلسه ۱۴۰ نفر با پیشنهاد حذف کمیسیون بهداشت و درمان موافقت کردند.

براساس تبصره ۷ لایحه مذکور که حذف شد، رقم درآمد حاصل از اجرای قانونی برای ۱۲ ماه اعمال می شد که باید از ارقام هزینه ای به طور ماهانه تخصیص داده شده و هزینه می شد و جابجایی ردیف ها ممنوع بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات