عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن، ایرانِ پیر می خواهد، گفت: وزارت بهداشت در راستای افزایش جمعیت مدنظر" رهبر معظم انقلاب" مسئولیت بیشتری از دیگر وزارت خانه ها دارد.

به گزارش افکارنیوز ، " حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی" با اشاره به هشدار" مقام معظم رهبری" درباره خطرات پیری جمعیت کشور، اظهار داشت: دشمن، ایرانِ پیر می خواهد، یکی از تئورسین های آمریکا به اوباما سفارش کرد که خیلی نگران ایران نباشد، قدری تأمل کند، چرا که ایرانی های نسل کنونی پیر خواهند شد و نسل جدید هم آن چنان گسترده نشده است.

وی ادامه داد: اولین گام در جهت افزایش جمعیت به عنوان یک ضرورت آن است که به همان میزان که برای تنظیم خانواده که بنده آن را تقلیل خانواده عنوان می کنم برای افزایش جمعیت تلاش شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: وزارت بهداشت در این جهت مسئولیت بیشتری از دیگر وزارت خانه ها دارد، بنابراین تمام تشویق ها که برای تقلیل جمعیت بود ضد آن برای افزایش جمعیت قرار داده شود.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسئولان کشور برای اجرایی کردن رهنمودهای" مقام معظم رهبری" تلاش کنند، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که چاله جمعیتی برای هر کشوری آن را در سرآشیبی آسیب قرار می دهد، بنابراین اولین گام این است که مردم خطر را باور کنند و دومین گام را مسئولان محترم بردارند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات