معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر آمادگی صد در صد نیروهای مسلح گفت: رسیدن به آمادگی صد در صد مستلزم مؤلفه هایی است که عمده آن در ذیل وظایف ذاتی وزارت دفاع است.

به گزارش افکارنیوز ، امیر سرلشکر حسنی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه جانشین وزیر دفاع، طی سخنانی اظهار داشت: وزارت دفاع همانگونه که از نامش پیدا ست وظیفه پشتیبانی از نیروهای مسلح را بر عهده داشته و بحمدالله تاکنون توانسته وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

سرلشکر حسنی سعدی در همین زمینه با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر آمادگی صد در صد نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: رسیدن به آمادگی صد درصد مستلزم مؤلفه هایی است که عمده آن در ذیل وظایف ذاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ارتباط خوب وزارت دفاع با دانشگاه و مراکز صنعتی، بر توسعه این روابط تأکید کرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های سردار مجید بکایی در طول تصدی مسئولیت های مختلف در وزارت دفاع و به ویژه جانشینی وزیر، گفت: امیر سرتیپ حاتمی یکی از بهترین مدیران ستاد کل نیروهای مسلح است و به سردار دهقان بابت چنین انتخاب شایسته ای تبریک می گویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات