امیر علی عدالتخواه

بلاتکلیف ماندن وزارت ورزش و جوانان با مخاطبان میلیونی اش این روزها نه تنها در سطح دولتمردان و نمایندگان مجلس بلکه در سطحی وسیعتر نقل محافل است مردم سئوال میکنند حالا که وزارت ورزش تا این حد برای دولت و مجلس مهم است چرا زودتر سامان نمی گیرد؟

بعد از دوبار رای عدم اعتماد نمایندگان محترم به وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان دولت یازدهم و تاکید اصلی نمایندگان بر تخصصی بودن وزیر پیشنهادی دولت برای این وزارتخانه اکنون دکتر روحانی به وعده اش وفا کرد وفردی متخصص و خوشنام به عنوان وزیر پیشنهادی دولت یازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
بر کسی پوشیده نیست که دکتر سجادی یکی از معدود مدیران ورزشی ایران است که پله های پیشرفت را یکی یکی و باشایستگی در هرم مدیریتی ورزش ایران طی کرده، از زمان دانشجویی و حضورش در بازیهای آسیایی تهران تا مدیریتهای کلان ورزشی در سازمان تربیت بدنی، وزارت آموزش و پرورش، کمیته ملی المپیک و در این مدت هم در معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ایران، همینطور آشنایی با حوزه بین الملل و تعاملات جهانی ورزشی مانند کمیته بین المللی المپیک و حضور موثر و متمادی در حوزه تخصصی وعلمی دانشکده تربیت بدنی به عنوان مدرس، از نصرالله سجادی چهره ای مدیرو مدبر و کارآمد را در نظرمان ترسیم میکند که توانایی اداره و کمک به دو حوزه ورزش و جوانان ایران را دارد.

قطعا با این سابقه درخشان حرفه ای، سجادی با برنامه هایش به خوبی می تواند خواست منطقی نمایندگان محترم را در مجلس که تجلی اراده و خواست مردم است برآورده کند. آنچه می ماند همراهی نمایندگان با توقعات به جای جامعه ورزش در فاصله کمتر از ده ماه تا بازیهای آسیایی کره جنوبی و همینطور جام جهانی برزیل است ده ماهی که به گفته مدیران فدراسیونها و مسئولان کمیته ملی المپیک زمان بسیار کمی برای تجهیز و آماده کردن تیمهای ورزشی ایران برای تکرار جایگاه چهارمی بازیهای گوانگ ژوست.

قطعا نمایندگان محترم که دغدغه ملت را دارند به این نکته توجه می کنند که بلاتکلیفی در معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان زمان را به سود رقبای ورزشی پیش خواهد برد و جبران آن برای هر گروه مدیریتی مشکل است. امیدواریم نمایندگان محترم با جلوگیری از تخریب شخصیت افراد و نگاهی حرفه ای و تخصصی به مقوله ورزش و جوان، جلوی این بلاتکلیفی وزارتخانه ورزش و جوانان را یکشنبه آینده در صحن علنی و با رای اعتماد خود بگیرند انشاالله
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات