محسن پیرهادی در گفت و گو با افکارنیوز مطرح کرد؛

نکته ای که در بیان این خاطره حائز اهمیت است همان اخلاص و تواضع ایشان بود که چندین بار گفتند من در این مراسم توفیق حضور پیدا کردم و این برای من درس بزرگی بود که در آن بزرگی و عظمت روحی و اخلاقی ایشان آشکار بود.

گروه سیاسی - عضو شورای شهر تهران به مناسبت درگذشت مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی به بیان خاطراتی از آن مرحوم پرداخت.

به گزارش افکارنیوز ، محسن پیرهادی با ذکرخصوصیاتی از مرحوم حبیب الله عسگر اولادی بارز ترین ویژگی شخصیتی آن مرحوم را تواضع و خلوص ایشان عنوان کرد و با نقل خاطره ای از آن مرحوم اظهار کرد: من معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هفت تهران بودم و یک کرسی آزاد اندیشی در خصوص ولایت فقیه برگزار و برای سخنران افتتاحیه از مرحوم عسگراولادی دعوت کردیم و این در حالی بود که بنده جایگاه ایشان را می دانستم ولی بواسطه لطفی که داشتند پذیرفتند که برای جمع محدودی که حدود صد نفر که باز هم در این مراسم که مقامات عالیرتبه نظام هم حضور نداشتند سخنرانی کردند.

عضوشورای شهر تهران اضافه کرد: ایشان در طی سخنرانی خود چندین بار این جملات را گفتند که توفیق پیدا کردم در این مراسم شرکت کنم و دوستان لطف کردند بنده را دعوت کردند.

پیرهادی گفت: نکته ای که در بیان این خاطره حائز اهمیت است همان اخلاص و تواضع ایشان بود که چندین بار گفتند من در این مراسم توفیق حضور پیدا کردم و این برای من درس بزرگی بود که در آن بزرگی و عظمت روحی و اخلاقی ایشان آشکار بود.

وی همچنین به بیان خاطره دیگری از مرحوم عسگر اولادی پرداخته و اشاره کرد: خاطره دیگر مربوط به کرسی آ زاد اندیشی دیگری بود که در آن حضور داشتم و در این مراسم مناظره یک طرف مناظره آقای ترقی معاون موتلفه و طرف دیگر مناظره اقای شکوری راد بودند و آقای عسگر اولادی هم به عنوان میهمان در این مراسم شرکت داشتند.

محسن پیرهادی خاطرنشان کرد: بین آقای شکوری راد و اقای ترقی بحثی در گرفت و آقای شکوری راد اعلام کردند که اجازه دهیم از بزرگ و پیر خودمان سوال کنیم و نظر ایشان را ببینیم. این صحبت به دلیل احترام اقای شکوری راد و جمع حاضری بود که برای ایشان قائل بودند و این موضوع برای من بسیار جالب بود که اقای عسگر اولادی بین دوستان اصلاح طلب ما هم یک وجاهت و بزرگ منشی داشت که با وجود اینکه از لحاظ ساختار سیاسی ایشان در جبهه مقابل آقای شکوری راد بودند اما این شخصیت برای گروه های مختلف قابل احترام بود که آقای شکوری می گفتند که ما نظر ایشان را به عنوان جمع بندی قبول می کنیم.

پیرهادی ضمن تاکید بر اینکه شخصیت حاج آقای عسگر اولادی یک وجاهت عمومی و بزرگ منشی داشت که افراد با سلیقه های مختلف سیاسی نسبت به ایشان ابراز ارادت می کردند تصریح کرد: همین امروز هم که خبر فوت ایشان منتشر شد همه دوستان با همه سلیقه ها متاثر شدند و برای ایشان فاتحه خواندند.
عضو شورای شهر تهران در خصوص نقش مرحوم عسگر اولادی در پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: نقش ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی و در زمان مبارزه بسیار روشن و بارز بود و سابقه بیماری آن مرحوم که در نهایت سبب مرگ شد نیز رنجی که از دوران اسارتشان بود برمی گردد
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات