مرحوم عسکراولادی در حاشیه مراسم افطاری جبهه پیروان درباره پاسخ به نامه فاطمه کروبی گفته بود «بنده طی نامه ای پاسخ این اظهارات خانم کروبی را داده ام» .

به گزارش افکارنیوز ، ماه رمضان امسال بود که مرحوم حبیب الله عسکراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در اظهاراتی خطاب به موسوی و کروبی از آنها خواسته بود تا در ماه رمضان که ماه توبه است، با بازگشت خود به دامن نظام، جشن ملی را در عید فطر کامل کنند؛ وی همچنین موسوی و کروبی را «مفتون» توصیف کرد و از آنها خواست که توبه کنند.

این درخواست یار دیرین انقلاب، با واکنش فاطمه کروبی همسر مهدی کروبی مواجه شد و وی در نامه ای به دبیرکل جبهه پیروان، پیشنهاد وی را رد و به خاطر مطرح کردن لزوم توبه سران فتنه، از وی انتقاد کرده بود.

بر پایه این خبر مرحوم عسکراولادی در حاشیه مراسم افطاری امسال حزب موتلفه در تالار سیاره در گفت وگوی منتشر نشده فارس باوی گفته بود «بنده طی نامه ای پاسخ این اظهارات خانم کروبی را داده ام. »

وی درباره جزئیات نامه اش به فاطمه کروبی به خبرنگار فارس گفت: قرار بود متن این نامه محرمانه بین من و خانم کروبی بماند و تا زمانی که همسر آقای کروبی در این باره رسماً صحبت نکنند، در این زمینه حرفی نمی زنم.

مرحوم عسکراولادی در ادامه ضمن تائید اصل ماجرای این نامه نگاری تصریح کرد: فرمان انقلاب به دست مقام معظم رهبری است و ما هیچ نگرانی در این باره نداریم؛ اما باید هوشیار بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات