عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به انتصاب های اخیر وزیر علوم، مجلس با وی برخورد خواهد کرد.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام سید محمود نبویان امروز در مشهد اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از انتصاب های اخیر میلی منفرد و توفیقی در وزارت علوم بسیار ناراحت است.

وی با بیان اینکه فرجی دانا در مجلس به ما قول داده بود فضای دانشگاه ها را آرام نگه دارد، افزود: ما امروز برای اینکه اصلاح طلبان به این وزارت آمده اند ناراحت نیستیم و معتقدیم همیشه نباید کشور در دست یک جناح باشد.

نبویان در ادامه خاطرنشان کرد: امروز باید این رشد شتابان علمی دانشگاه حفظ شود زیرا ما باید تا سال ۲۰۱۸ مقام چهارم علمی جهان را کسب کنیم و این موضوع فقط در سایه آرامش دانشگاه ها رخ خواهد داد.

نبویان ادامه داد: اگر دانشجو و استاد در دانشگاه ها به فکر مسائل سیاسی باشند، نخواهند توانست به فکر مسائل علمی و تحقیقی خود باشند که در این صورت کشور رشد نخواهد کرد پس بحث و ایراد ما سیاسی و جناحی نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات بیان داشت: در موضوع فتنه، فرقی بین اصولگرا و اصلاح طلب نیست زیرا فتنه اصل نظام را هدف گرفته بود و تمام حرف این است که فرجی دانا حق ندارد از میلی منفردی استفاده کند که مجلس وی را به خاطر فتنه رد کرده و از طرف دیگر توفیقی نیز در فتنه حضور داشته و مجلس نیز با این موضع حتماً برخورد خواهد کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات