دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به انتصاب های اخیر وزیر علوم در دانشگاه ها گفت: انتظاری دیگری از وزیر علوم می رفت.

به گزارش افکارنیوز ، علیرضا زاکانی در یاسوج، با اشاره به انتصاب های اخیر وزیر علوم بیان داشت: با این انتصاب ها کار را به جایی رساندند که انسان حس می کند عده ای دوباره می خواهند بیایند و یک مسیر تند و افراطی را که قبلا دانشگاه هزینه اش را پرداخت کرد، پیشه بگیرند.


وی افزود: با توجه به صحبت هایی که با وزیر علوم داشتیم، انتظاری که از ایشان می رفت، غیر از این بود.


دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: تجربه گذشته را نباید تجربه کنیم و خواهشم از دوستان این است که شعار اعتدالی را که گفتند، در مقام عمل پیشه کنند تا به نتیجه برسند.


زاکانی به دیدار خود با وزیر علوم قبل از کسب رای اعتماد اشاره کرد و گفت: از او پرسیدم که نگاه شما به دانشگاه کارخانه انسان سازی است یا مجموعه تولید علم و یا مجموعه ای که باید از آن پشتیبانی صورت گیرد که اگر کارخانه انسان سازی باشد همه این ها در درونش وجود دارد.


وی افزود: وزیر در پاسخ گفت همین افق و مرتبه عالی مورد نظر ماست و به او از آمادگی خود جهت همکاری با وی برای حرکت در این مسیر خبر دادم.


نماینده مجلس ادامه داد: اما اکنون با نوعی از انتصاب هایی مواجه شدیم که با شرایط و سلایق و پیشینه افراد آشنا هستیم که این محل سوال است و باید با وزیر صحبت کنیم که امیدواریم پاسخ قانع کننده و منطقی بشنویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات