رئیس سابق جهاد دانشگاهی تهران

نادری رئیس سابق جهاد دانشگاهی تهران گفت: دلایل برکناری من کاملا سیاسی بوده است و متاسفانه با رویکردهای سیاسی تصمیم گرفتند که من را عزل کنند.

به گزارش افکارنیوز ، احمد نادری رئیس سابق جهاد دانشگاهی تهران  اظهار داشت: عملکرد ۷ ماه من در جهاد دانشگاهی با اذعان به کسانی که در جهاد دارند کار می کنند بسیار درخشنده بوده است.

وی افزود: در این مدت ۷ماه با ایجاد ارتباط با کشورهای همسایه و قراردادهای که با آنها داشتیم پول خوبی برای جهاد به همراه داشت همچنین در بدو درونی هم خدمات خیلی خیلی خوبی داشتیم.

نادری با اشاره به دلایل برکناری خود گفت: فشارهای خیلی زیادی بر من بود دلایل برکناری من کاملا سیاسی بوده است و متاسفانه با رویکرد های سیاسی تصمیم گرفتند که من را عزل کنند.

رئیس سابق جهاد دانشگاهی گفت: جهاد به سمت دیکتاتوری اقلیتی که در آن حاکم است حرکت می کند و اگر با این رویکرد پیش برود آینده خوبی برای جهاد وجود ندارد.

نادری گفت: به آقای طیب نیا عرض کردم شما عملکرد افراد را در نظر بگیرید من هیچ وقت سیاسی کاری در جهاد نکردم و نمی کنم.

نادری با اشاره به برگزاری جلسه تودیع و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی تهران، گفت: متاسفانه جلسه تودیع عملا برای بنده برگزار نکردند اینگونه اعمال از جهاد دانشگاهی که یک نهاد انقلابی است تا کنون وجود نداشته است.

نادری در پایان با اشاره به شعار اعتدال دولت روحانی گفت: این عزل و نصب ها بی جاست؛ این برخلاف شعار آقای روحانی و دوستانشان است که داده اند داند از بالا تا پایین این عوض کردنها را در دستور کار خودشان قرار داده اند که جهاد دانشگاهی هم از این امر استثنا نشد.

وی افزود: آقای روحانی گفتند من با داس نیامده ام بلکه با کلید آمده ام بنده خطاب با ایشان عرض می کنم این روند که در پیش گرفته شده است این کمباین است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات