همه مسائل را مدنظر قرار خواهیم داد به این صورت که گام نهایی بسیار حائز اهمیت است و به سوی توافقاتی پیش خواهد رفت که به یک هدف مشترکی برسیم.

به گزارش افکارنیوز، سیدعباس عراقچی رئیس تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات ژنو با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مذاکرات صبح امروز ایران و گروه ۱+۵ که دقایقی قبل پایان یافت.

وی گفت: همه مسائل را مدنظر قرار خواهیم داد به این صورت که گام نهایی بسیار حائز اهمیت است و به سوی توافقاتی پیش خواهد رفت که به یک هدف مشترکی برسیم.

عراقچی تصریح کرد: به صورتی که شفاف سازی هایی در مسئله هسته ای صورت گیرد و امروز بعد از ظهر راجع به جزئیات مسئله بحث و در مورد گام های بعدی صحبت خواهیم کرد؛ ما تصمیم گرفتیم این جلسات را کوتاه تر برگزار کنیم و در ساعت ۲ دور بعدی مذاکرات را ادامه خواهیم داد و با کشورهای اروپایی جلسه دیگری را برگزار خواهم کرد که ما هم در آنجا شرکت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: رأس ساعت ۶ امروز نیز آقای ظریف و خانم اشتون با سایر کارشناسان هر دو گروه جلسه ای خواهند داشت که در آنجا خلاصه بحث ها مطرح خواهد شد که این نشست در سطح کارشناسی است.

رئیس تیم مذاکره کننده ایران در ژنو خاطرنشان کرد: در نشست عصر امروز که در سطح کارشناسی است سعی خواهیم کرد به توافق واحدی برسیم؛ ما بر آن هستیم به یک توافقات دوجانبه ای برسیم که طرف مقابل هم هماهنگ شود.

وی تصریح کرد: فکر می کنم این جلسه دو ساعته خیلی کوتاه بوده و خیلی زود است در مورد این موضوع تصمیم بگیریم، مصمم هستیم تا این مذاکرات را به پیش ببریم و خیلی امیدوار و مثبت فکر می کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات