سخنگوی سابق حزب کارگزاران با بیان اینکه صحبت درباره انتخابات مجلس زود است، گفت: آقای عارف از شخصیت های معتبر هستند اما در عین حال ما از حضور مجدد آقای ناطق نوری در عرصه سیاست حمایت می کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، حسین مرعشی سخنگوی تعلیق شده حزب کارگزاران صبح جمعه در حاشیه مراسم ختم مرحوم حبیب الله عسکراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران در مورد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: امیدواریم که امروز و فردا خبرهای خوشی را در مورد مذاکرات هسته ای بشنویم.

وی افزود: جمهوری اسلامی منافع اصولی خود را دنبال می کند و دنیا هم متوجه شده است که راه تعامل با ایران راه مذاکره هست و تحریم ها نمی تواند تعیین کننده باشد چرا که ایران قدرت واقعی منطقه خاورمیانه است. بنابراین باید با ایران تعامل داشته باشند.

سخنگوی سابق حزب کارگزاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال روابط ما با آمریکا چگونه خواهد بود، گفت: موضوع امروز ما این نیست بلکه موضوع امروز ما این است که ما در واقع می توانیم روابط مان را با مجموع دنیا بازسازی کنیم.

مرعشی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای در داخل را چگونه ارزیابی می کنید، خاطرنشان کرد: مذاکره کنندگان هسته ای نماینده ملت ایران هستند و مورد اعتماد رهبری قرار دارند و دنیا هم حرف آنان را جدی تلقی می کند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه از حزب شما خبرهایی برای سرلیستی آقای ناطق نوری در انتخابات آتی مجلس به گوش می رسد، نظر شما چیست، گفت: موضع آقای کرباسچی موضع شخص خودشان است و موضع حزب نیست و این بحث ها هنوز آغاز نشده است.

سخنگوی سابق حزب کارگزاران در پاسخ به این پرسش که مثل اینکه حزب کارگزاران بعد از انتخابات فعال شده است، اظهار کرد: ما قبل از انتخابات نیز فعال بودیم و نتیجه انتخابات، نتیجه فعالیت حزب ما بود.

مرعشی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا حزب کارگزاران برنامه ای برای دیدار با رئیس جمهور دارد، خاطرنشان کرد: حزب در مرحله آغاز بازسازی خودش است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در این خصوص که حزب کارگزاران چه زمانی در مورد انتخابات مجلس تصمیم گیری می کند، گفت: حزب کارگزاران در چارچوب جبهه اصلاحات حرکت خواهد کرد.

مرعشی در عین حال تصریح کرد: ما از حضور مجدد آقای ناطق نوری استقبال می کنیم چون به نفع نظام و رقبای اصولگرای ما است.

سخنگوی سابق حزب کارگزاران در پاسخ به پرسشی بر این اساس که چرا حزب کارگزاران به سمت چهره های اصولگرا برای سرلیستی خود روی آورده است و شاید به این دلیل است که اصلاحات چهره شاخصی ندارد، اظهار داشت: حتما ندارد دیگر؛ شما که می دانید ما چهره شاخص نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بر روی آقای عارف کار نمی کنید، گفت: آقای عارف نیز از شخصیت های معتبر هستند اما عرض کردم که هنوز زود است در مورد انتخابات صحبت کنیم اما در عین حال از حضور مجدد آقای ناطق نوری در عرصه سیاست حمایت بسیاری می کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات