معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی با تقدیر از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در نشست ژنو ۲ گفت: طبیعی است روند تیم مذاکره کننده وپافشاری بر خطوط قرمز نظام از نقاط مثبت تیم مذاکره کننده بود و پیشرفت ها در این دور نسبت به مذاکرات قبلی قابل ملاحظه است.

به گزارش افکارنیوز ، حمیدرضا ترقی معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی با تقدیر از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در نشست ژنو ۲ گفت: با توجه به کارشکنی فرانسه به نمایندگی از رژیم صهیونیستی و علی رغم اینکه آمریکا و انگلیس به نظر می رسد توافقاتی کرده بودند؛ اما غربی ها به دنبال امتیاز گرفتن زیاد از ایران و امتیاز دادن محدود بودند.

وی افزود: طبیعی است روند تیم حرکت مذاکره کننده و پافشاری بر خطوط قرمز از نقاط مثبت تیم مذاکره کننده ما بود و پیشرفت ها در این دور نسبت به مذاکرات قبلی قابل ملاحظه است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه ادامه داد: محورهایی که در این دور مذاکرات مورد تاکید قرار گرفت در روند این مذاکرات تغییر عمده ای ایجاد کرد از جمله شناخته شدن حقوق ما در غنی سازی اورانیوم و محل نگهداری ذخایر اورانیوم مورد بحث قرار گرفت که به نفع ما است و تغییرات قابل ملاحظه ای را بوجود آورد.

معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در کل به نظر می رسد پیشرفت محسوسی در این دور از مذاکرات رخ داده است، گفت: برای رسیدن به نتیجه نیاز به زمان داریم و تلاش تیم مذاکره کننده قابل تقدیر بود و طرف ها با دخالت اسرائیل در این مرحله علی رغم بحث های سنگین به نتایجی رسیده اند. البته با فشار رژیم صهیونیستی کارها به عقب افتاد و این کشورها باید برای این مساله فکر اساسی کرده تا بتواند مستقل از اسرائیل تصمیم بگیرند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات