عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در حقیقت فرانسه، رژیم صهیونیستی و آمریکا را در این مذاکرات نمایندگی می کرد و تلاش می کرد تا برخی خواسته های غیرمنطقی را مطرح کند.

به گزارش ا فکارنیوز ، جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات ایران و کشورهای عضو ۱+۵ گفت: این دوره از مذاکرات ایران با کشورهای عضو ۱+۵ از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و وزرای خارجه بزرگترین قدرت های جهانی برای تفاهم گرد هم آمده بودند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مذاکرات فرانسه به دنبال نوعی تقسیم کار در بین کشورها در جهت کارشکنی در مذاکرات بود، گفت: در حقیقت فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی را در این مذاکرات نمایندگی می کرد و تلاش می کرد تا برخی خواسته های غیرمنطقی را مطرح کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: خوشبختانه در این دوره از مذاکرات اقتدار ایران در سطح جهانی اثبات باشد و کشورهای غربی مجبور به رسمیت شناختن حق ایران در حوزه غنی سازی شدند اما با این کار باید به طور رسمی به این مسئله اعتراف کنم.

جهانگیرزاده ابراز امیدواری کرد که با مقاومت ایران حقوق حقه ملت ایران به رسمیت شناخته شود و تحریم های ظالمانه علیه ایران برداشته شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات