با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه

طی حکمی از سوی علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر احمد میدری به عنوان دبیر هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.

به گزارش افکارنیوز ، کار و رفاه اجتماعی، در حکم ربیعی خطاب به احمد میدری آمده است: نظر به تخصص، شایستگی و تجربیات ارزنده و نیز بنا به مصوبه اولین جلسه مورخه اول آبان ۹۲ هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی و سایر صندوق های وابسته به عنوان دبیر هیأت امنا منصوب می شوید. در این حکم آمده است: بر این اساس انتظار می رود با تلاش و جدیت در امور ایجاد و اداره دبیرخانه فعال و علمی به نحوی که نیازهای علمی و اجرایی اعضا هیات امنا برآورده سازد.

همچنین، تنظیم صورتجلسه و ابلاغ مصوبات هیات امنا، ارائه گزارشات چگونگی اجرای مصوبات به هیأت امنا، تهیه موضوعات قابل طرح در هیأت امنا، نظارت و اجرای منشور مدیریت صندوق های تامین اجتماعی ابلاغ شده از سوی این وزارتخانه، استفاده از همکاری نخبگان فکری و اجزا موثر در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نخبگان علمی و فکری کشور، طراحی ساختاری مناسب برای دبیرخانه و هیات امنا، ابلاغ مصوبات و ایجاد ترتیبات لازم برای پیگیری مصوبات و ارائه گزارش آنها به هیأت امنا، ایجاد نظام گزارشگری و نیز ایجاد زمینه کنترل و نظارت برای هیات امنا، انجام مطالعات اولیه و ارائه راهکار برای بحث در هیات امنا در زمینه تحقیق اهداف و منویات مقام معظم رهبری، نیز انجام شود.

در ادامه این حکم آمده است: همچنین انتظار می رود برنامه پنج ساله و سیاست های دولت تدبیر و امید مساعی خود را در جهت ایجاد وحدت رویه در بین صندوق های بیمه ای، بازنشستگی و درمانی به کار گیرند تا آینده ای بهتر برای بهره مندان از صندوق های مزبور رقم خورد. در ضمن با توجه به نقش عملکرد این صندوق ها در حیات اقتصادی و اجتماعی کشور امید است نهایت جدیت، عقلانیت و صداقت، مصروف پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی و صندوق های وابسته شود.

امیدوارم با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در مسیر خدمتگزرای دولت تدبیر و امید به مردم شریف ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات