عضو حزب کارگزاران با تاکید بر اهمیت نقش احزاب در جامعه، گفت: حزب کارگزاران نیازمند تغییرات اساسی است تا بتواند از اقبال و مخاطب بیشتری در جامعه برخوردار باشد.

به گزارش افکارنیوز ، مرتضی سجادیان عضو حزب کارگزاران با تاکید بر اهمیت نقش احزاب در جامعه گفت: هرحزب باید پویا و فعال باشد تا بتواند مخاطبان خود را حفظ کند. حزبی که مخاطب نداشته باشد، حزب نیست.

وی با تاکید بر اینکه حزب کارگزاران نیازمند تغییرات اساسی است، اظهار داشت: این تغییرات باید در ساختار و شورای مرکزی صورت بگیرد. اگر این تغییرات انجام شود، حزب فعال تر و مقبول عامه قرار می گیرد. این تغیرات می تواند در اعضا و یا شورای مرکزی و یا ساختارهای کلی حزب باشد.

سجادیان با بیان اینکه اتاق فکر احزاب باید فعال باشد، تا کارایی واقعی حزب را داشته باشند، افزود: احزاب باید رابطه علمی با دانشگاه، رابطه سیاسی با مردم و به عنوان یک تریبون نظردهی به دولت و مسئولین سیاسی باشند و حزب کارگزاران می تواند با تغیراتی که درخود به وجود می آورد به این امر کمک کند.

عضو حزب کارگزاران تاکید کرد که حزب کارگزاران زمانی می تواند از اقبال عمومی بیشتر و مخاطب برخوردار باشد که تغییراتی در درون خود به وجود آورد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات