یک روزنامه زنجیره ای مدعی شد رئیس جمهور به خاتمی و هاشمی کم اعتنایی می کند. روزنامه آرمان تأکید می کند روحانی تمایل ندارد او را به واسطه دیگران بشناسند.

به گزارش افکارنیوز ، این روزنامه اصلاح طلب اجاره ای می نویسد: دولت آقای روحانی هر چند در شکل و فرم از تجارب گذشتگان به لحاظ انتصاب ها خوب استفاده کرده ولی خیلی سریع به خودی ها، دلسوزان و کسانی که در بوجود آوردن دولت تدبیر و امید از خودگذشتگی کردند، کم اعتنایی نشان داد.

تجارب آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی هر چند به عنوان پشتوانه قوی قابل اتکاء به شمار می رود، اما آقای روحانی به لحاظ شخصیتی آنچنان تمایل ندارد او را به واسطه دیگران بشناسند و قابلیت های شخصی اش را نادیده بگیرند.

در حالی که طلبکاری از دولت در حوزه انتصابات رسم معمول نشریات زنجیره ای شده، آرمان نوشت: انتخاب استانداران بسیار کند و بی جهت پرحاشیه شده است. وزیر کشور اولویت ها در انتخاب استانداران را رسانه ای کرد و حق بیش از حد برای نمایندگان مجلس و دیگر صاحب نفوذان استانی در انتخاب استانداران قائل شد. گذاشتن ملاک و معیار بی جهت، سطح توقعات را بالا برده است.

نویسنده ادامه می دهد: اکنون که صد روز از آغاز به کار دولت روحانی می گذرد، هنوز عده ای از استانداران، فرمانداران و بخشداران دولت گذشته بر سر کار هستند.

این با کدام یک از سیاست های دولت یازدهم سازگاری دارد؟ چه کسی باید در استان ها و بخش ها، سیاست های دولت را در بخش خارجی، اقتصادی و اجتماعی تقویت و ترویج کند؟ معیارهایی که خود دولت درست کرده است، دست آن را بسته و قابل قبول نیست که تأخیر در انتخاب استانداران را گردن گروه های مقابل یا فشار معتمدین استانی بگذاریم.

این روزنامه خواستار انتخاب استانداران از ائتلاف های انتخاباتی اصلاح طلب شد و برخلاف واقعیت ها مدعی شد استانداران از میان اصولگرایان انتخاب می شوند.

بدهکار نگه داشتن دولت و طلبکار بودن از آن در حوزه عزل و نصب ها، یکی از رئوس استراتژی افراطیون مدعی اصلاح طلبی در قبال دولت به شمار می رود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات