موسوی نژاد:

نماینده مردم دشتستان در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: گودرزی به اسناد بالادستی ورزش کشور اشراف کامل دارد و دیدگاه های وی در حوزه جوانان بخشی و در حوزه ورزش فرابخشی است.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام محمدمهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی امروز مجلس گفت: بنده لازم است عرض کنم که دفاع از وزیر پیشنهادی مربوط به زمان حال است و در آینده هرشخص و دولتی که به حقوق مردم دست اندازی کند، قطعا نمایندگان مقابل او می ایستند.

وی در ادامه برنامه ها و خواسته های نمایندگان از وزیر ورزش را در ۴ محور خلاصه کرد و افزود: مهمترین محورهای وزارت ورزش در ۴ محور، تدوین و تصویب ساختار وزارت ورزش با همکاری مجلس، انتخاب وزیر از طریق رای اعتماد نمایندگان ملت، پاسخگو بودن وزیر در قبال نمایندگان از طرق قانونی، مشورت با مجامع نمایندگان استانی در انتصابات مدیران در استان ها که البته تاکنون نیز عملی نشده است.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش تاکید کرد: بنده معتقدم که برنامه های آقای گودرزی پاسخگوی این ۴ مطالبه نمایندگان است. رای به آقای گودرزی علاوه بر پایان دادن به بلاتکلیفی این وزارتخانه پاسخی به افرادی است که رؤیای تبدیل این وزارتخانه به سازمان تربیت بدنی را در سر می پرورانند.

موسوی نژاد در ادامه اظهار داشت: گودرزی به اسناد بالادستی ورزش کشور اشراف کامل دارد و دیدگاه های وی در حوزه جوانان بخشی و در حوزه ورزش فرابخشی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در هفته گذشته نمایندگان در حوزه های انتخابیه شان به سر می بردند و فرصت کافی برای بررسی برنامه های آقای گودرزی کم بود، اما در این مدت نیز شناخت نسبتا خوبی از وی به دست آمده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس در ادامه تاکید کرد: آقای گودرزی دارای مهارت ارتباطی بالا و قدرت رهبری و مدیریت موفق است. وی با سه دهه فعالیت از تربیت و تعلیم به عنوان ۲ بال پرورش نسل جوان بهره برده است.

موسوی نژاد با بیان اینکه آقای گودرزی در این مدت هزاران دانشجو را در حوزه های تربیتی پرورش داده و وارد جامعه کرده است، افزود: بنده معتقدم که آقای گودرزی دارای روحیه مدیریت و اقتدار در حوزه علوم ورزشی کشور است.

وی در همین زمینه اظهار داشت: برنامه ریزی و ساماندهی ورزش و تربیت بدنی کشور از مهمترین اولویت های وزیر پیشنهادی ورزش است که تاکنون وی در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان افزود: آقای گودرزی با نماینده ولی فقیه در دانشگاه تهران ارتباط خوبی دارد که شاهد این ادعا نیز آقای ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس و نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها است.

موسوی نژاد تصریح کرد: اکثریت سوابق اجرایی و پژوهشی آقای گودرزی در حوزه های تخصصی مربوطه بوده است و از جمله مدیرانی است که همواره سعی کرده در حوزه تخصصی خود فعالیت کند.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی ورزش در دفاع مقدس حضور داشته و عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز بوده است. وی فردی توانمند در حوزه سیاست گذاری ورزش و پیوند علم با عمل است.

نماینده مردم دشتستان اضافه کرد: در برنامه های آقای گودرزی به مسائل مربوط به جوانان توجه ویژه شده است که امیدوارم این برنامه ها در آینده محقق شود و وی بتواند مشکلات ورزش را مرتفع کند.

موسوی نژاد در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: آقای گودرزی باید بداند که موافقت نمایندگان با وی برای امروز است و اگر غیر از وعده هایی که داده عمل کند، قطعا با او مخالفت خواهیم کرد.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز در سخنانی گفت: در هر کشوری که به مسئله جوانان توجه شده آن کشور به موفقیت های بزرگی دست یافته است که باید در کشور ما نیز اینگونه باشد.

وی افزود: محور توسعه در هر کشوری نیروی انسانی است و هزینه در ورزش نیز یک سرمایه گذاری است و نباید اینگونه تلقی شود که توجه به ورزش هزینه محسوب شود.

نماینده مردم شهریار در مجلس اظهار داشت: در کشورهای پیشرفته به ازای هر ۱/۲ دلار که در ورزش هزینه کرده اند، نزدیک به ۴ دلار از هزینه های درمان آنها کاسته شده است. هزینه در ورزش باعث بهره وری در کارها در تمامی بخش ها و ادارات می شود.

گروسی تصریح کرد: اگر کارنامه و برنامه های آقای گودرزی را مطالعه کرده باشید در برنامه هایی که وی ارائه کرده است هم دیدگاه های حضرت امام (ره) ، هم رهنمودهای رهبری، هم دیدگاه های رئیس جمهور و هم نقش جوانان در اسناد بالادستی به خوبی دیده شده که مرکز پژوهش های مجلس نیز این دیدگاه ها را به تائید رسانده است.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در گذشته اقداماتی را در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران انجام داده که به تربیت مدیران در سطوح مختلف ورزشی منجر شده است، گفت: آقای گودرزی در بعد عملی نیز مربی درجه یک کشتی و درجه ۲ در رشته والیبال و مربی رسمی فدراسیون است.

نماینده مردم شهریار در مجلس تصریح کرد: انتصاباتی که آقای گودرزی در گذشته داشته از بعد اعتقادی بوده و همواره از چهره های انقلابی و متخصص استفاده کرده است.

گروسی تاکید کرد: ما در آینده بازی های آسیایی و جام جهانی را در پیش داریم که از نمایندگان می خواهم که اگر خواهان این هستند که فساد از ورزش دور شود، به آقای گودرزی رای اعتماد دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکته ای که لازم است بگویم این است که آقای گودرزی از لحاظ بدنی نیز فردی آماده و ورزشکار است به طوری که حتی چربی اضافی نیز ندارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات