وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و امور جوانان در مورد برنامه هایی که برای جوانان دارد گفت: در کشور ما حوزه ساختاری و مدیریتی جوانان، خود جوان است و تازه متولد شده و بدون حمایت مجلس و همکاری تنگاتنگ با نهادهای ذیربط امکان توفیق در تحقق و پیاده سازی اهداف این وزارتخانه میسر نخواهد بود.

به گزارش افکارنیوز ، محمود گودرزی در جلسه رای اعتماد خود که صبح امروز یکشنبه برگزار شد با اشاره به سوابقی که داشته است گفت: رشته تخصصی اینجانب ورزش ملی کشتی است و دارای سوابق قهرمانی در سطوح آموزشگاه ها و دانشگاه و ملی بوده است. همانطور که دوستان اعلام کردند به عنوان مربی تیم های ملی دانشجویان انجام وظیفه کردم. برگزاری المپیادهای دانشجویی در کشور از جمله دیگر فعالیت های من است.

وی در ادامه به سوابق اجرایی خود در بخش های مختلف ورزش دانشجویی اشاره کرد و در مورد برنامه هایی که برای جوانان دارد گفت: جوانان یک سوم جمعیت کشور هستند. در کشور ما حوزه ساختاری و مدیریتی جوانان خود جوان است و تازه متولد شده و بدون حمایت مجلس و همکاری تنگاتنگ با نهادهای ذیربط امکان توفیق در تحقق و پیاده سازی اهداف این وزارتخانه میسر نخواهد بود. در برنامه ای که ارائه شده است ذیل هر راهبرد برنامه های عملیاتی هم ارائه شده است.

گودرزی سپس راهبردهایش برای جوانان که در برنامه هایش اعلام شده بود را مورد اشاره قرار داد و به تشریح برنامه های عملیاتی اش در مورد امور مستقیم به جوانان پرداخت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات