عضو شورای عالی جبهه ایستادگی گفت: در مجمع فوق العاده، تصویب اساسنامه که قرار است در آئین نامه صورت گیرد و در مجمع عادی انتخاب اعضای شورای عالی و بازرسان طبق اساسنامه در دستور کار مجمع خواهد بود.

به گزارش افکارنیوز ، ابوالقاسم رئوفیان عضو شورای عالی جبهه ایستادگی با اشاره به برگزاری مجمع این جبهه اظهار داشت: ما پس از تشکیل کمیته بررسی اساسنامه و تصویب این اصلاحات در شورای عالی، مجمع جبهه ایستادگی را برگزار می کنیم تا اساسنامه جدید با اصلاحات به تصویب مجمع برسد و اعضای شورای عالی نیز مشخص شوند.

رئوفیان ادامه داد: در مجمع فوق العاده، تصویب اساسنامه که قرار است در آئین نامه صورت گیرد و در مجمع عادی انتخاب اعضای شورای عالی و بازرسان طبق اساسنامه در دستور کار مجمع خواهد بود.

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی درباره زمان برگزاری این مجمع در آذرماه خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم که در این مدت برگزار شود اما کار اصلاح اساسنامه باید در شورای عالی فعلی رسیدگی شود و سپس زمان مجمع مشخص خواهد شد.

وی افزود: ما در ابتدای برنامه مجمع، میهمان خواهیم داشت و در آن بخش خبرنگاران و اصحاب رسانه ها نیز می توانند حضور داشته باشند و یکی از مدعوین این جلسه محسن رضایی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات