فرماندار شهرستان مرزی مریوان گفت: تلاش های سپاه برای برقراری و حفظ امنیت پایدار منطقه مشهود است و این نیرو در این راستا از خود مایه می گذارد.

به گزارش افکارنیوز ، عبدالله رشیدی پور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه مریوان ضمن تشکر و قدردانی از ملت شریف مریوان برای حضور آگاهانه و باشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان؛ با اشاره به وجود ۱۱۰ کیلومتر مرز مشترک این شهرستان با عراق، اظهار کرد: مردم در تامین امنیت پایدار نقش مؤثری داشته و مشارکت آنان در این زمینه نمود عینی دارد.

شهرستان مریوان با وجود داشتن چنین مرزی از امنیت قابل قبولی برخوردار است و در طول ۳۴ سال گذشته مردم همواره با روحیه ولایت مداری مانع از ایجاد ناامنی در این خطه از ایران اسلامی شده اند.

به گفته رشیدی پور، ۸۹۵ شهید و هزار و ۵۰۰ آزاده سرافراز نماد وفاداری مردم شهرستان مریوان به نظام اسلامی و حاکمیت است که هیچ گاه راه نفوذ را برای دشمنان باز نگذاشته اند.

وی گفت: امنیت موجود در شهرستان مریوان و دیگر شهرستان های استان مدیون زحمات و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی هستیم و امیدواریم مردم همانند قبل در تقویت و حفظ این امنیت پایدار نیروها را یاری نمایند.

رشیدی پور افزود: سپاه پاسداران برای حفظ نظم موجود فعالیت های شایانی انجام داده است و همواره برای ایجاد امنیت در این شهرستان و استان فعال بوده و از خود مایه گذاشته است.

علی حسن مخدومی فرمانده پیشین سپاه مریوان نیز در این مراسم از اقدامات و فعالیت های خود در مدتی که در این سمت مشغول به خدمت بود گزارشی ارائه داد و اظهار داشت: با توجه به حساسیت های خاص منطقه همیشه سعی بر این بوده است که در تمامی امور تصمیمات درست و بجایی گرفته شود تا به نفع مردم باشد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان مریوان با حضور سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، فرماندار، رئیس مرکز بزرگ اسلامی و امام جمعه مریوان در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد.

در پایان مراسم از زحمات علی حسن مخدومی تقدیر به عمل آمد و حبیب عیسی زاده به عنوان فرمانده سپاه پاسداران مریوان معرفی شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات