کوهکن:

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با بیان اینکه استراتژی و بیانات رهبر معظم انقلاب خواسته و مطالبه به حق ملت ایران است، گفت: ایران، عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی بوده و پایبند به ضوابط و روابط بین المللی است که با وجود صداقت دیپلمات های کشورمان اجازه بازرسی و بررسی را به این سازمان داده است.

به گزارش افکارنیوز ، " محسن کوهکن" دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه ۱+۵ در ژنو، اظهار داشت: گروه مذاکره کننده ایران در چارچوب راهبرد مدنظر" رهبر معظم انقلاب" مبنی بر" نرمش قهرمانانه" و تعبیر دیگر ایشان که فرمودند" مذاکره کنندگان ما فرزندان انقلاب اند" مسیر دیپلماسی را پیمودند و این یک امر مسلم است.

وی با بیان اینکه استراتژی و بیانات رهبر فرزانه انقلاب خواسته و مطالبه به حق ملت ایران است، ادامه داد: ایران عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی بوده و پایبند به ضوابط و روابط بین المللی است که با وجود صداقت دیپلمات های کشورمان اجازه بازرسی و بررسی را به این سازمان داده است.

وی با تاکید براینکه غربی ها پرونده هسته ای ایران را سیاسی- امنیتی کرده اند، افزود: گوش غرب برای مذاکره با ایران مانند گوش فردی است که خود را به خواب زده است، ما از مذاکرات و بازرسی های آژانس ابایی نداریم چراکه براساس حکم ولی فقیه سلاح های کشتار جمعی را حرام می دانیم.

کوهکن دستاورد دیگر مذاکرات هسته ای برای ایران را تثبیت بی اعتمادی به غرب دانست و تصریح کرد: آنچه که رهبر معظم انقلاب پس از شروع مذاکرات فرمودند و توپ بازی به زمین غرب به ویژه آمریکا افتاد، این بود که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند، این مهم در بحث ها و مذاکرات هسته ای اخیر ظهور و بروز کرد.

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار خاطر نشان کرد: غرب بویژه آمریکا و فرانسه به جای مذاکرات در چارچوب ۱+۵ در جهت منافع صهیونیست ها گام برمی دارد و این جز تثبیت ادعاهای دروغ غرب و بی اعتمادی آن ها دستاورد دیگری ندارد، جز اینکه دستشان در عرصه بین الملل بیشتر رو می شود.



در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات