تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت رئیسه قرائت شد.

به گزارش افکارنیوز ، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه امروز مجلس (۲۸/۸/۹۲) از سوی هیئت رئیسه قرائت شد که بدین شرح است:

یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به عدم به کارگیری وسایل نقلیه موتوری اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار برای خدمات روستایی شد.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت به وزیر نیرو در خصوص تسریع در پرداخت حقوق و مطالبات پرسنل نیروگاه شهدای پاکدشت تذکر داد.

علیپور نماینده مردم قائمشهر در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که چرا ورزشگاه شهرستان سیمرم که باید در دو سال گذشته افتتاح می شد هنوز تکمیل نشده و اقدام مؤثری نیز در این زمینه صورت نمی گیرد و نیز به وزیر جهاد کشاورزی عدم اختصاص اعتبار به زه کشی زمین های کشاورزی سیمرم و جویبار و عدم تخصیص اعتبارات بانکی کافی به منظور تهیه ادوات و ماشین آلات کشاورزی به استان مازندران را متذکر شد.

سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان به وزیر نیرو در مورد توقف و کندی پروژه های فاضلاب شهرستان آبادان و عدم ترمیم حفاری ها و به وزیر دفاع در خصوص عدم هماهنگی و حضور جدی معاون پارلمانی ارتش با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تذکر داد.

عبدالله تمیمی نماینده مردم شادگان به وزیر راه و شهرسازی تسریع در اتمام جاده دو بانده دارخوین شادگان و اتمام مسکن مهر شهرستان شادگان را متذکر شد.

میرمرادزهی نماینده مردم سراوان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص راه اندازی پرواز برای فرودگاه سراوان تذکر داد.

علیرضا منظری توکلی نماینده مردم بافت و راور در تذکری به وزیر نیرو خواستار حل مشکل بحران بی آبی شهرهای حوزه انتخابیه خود و تکمیل سد بافت شد.

جعفری نماینده مردم بجنورد به وزیر بهداشت در خصوص علت عدم افتتاح بیمارستان شهرستان مانه و سملقان، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم شفافیت سازی سیاست های حوزه کاری به ویژه در خصوص مسکن مهر و به وزیر کشور در خصوص علت عدم تأسیس ۱۱ اداره و عدم استقلال ۸ اداره در شهرستان گرمه پس از گذشت نزدیک به ۴ سال تأسیس و ارتقای آن تذکر داد.

زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران به وزیر بهداشت در خصوص برخورد نامناسب پرسنل برخی از بیمارستان های دانشگاهی و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص انتصاب افراد دارای محکومیت قضایی در جریان فتنه ۸۸ در سازمان سینمایی کشور را متذکر شد.

رضا صابری نماینده مردم رامیان و آزادشهر به وزیر بهداشت در خصوص راه اندازی بیمارستان شهرستان آزادشهر با توجه به اتمام ساختمان آن در دو سال قبل تذکر داد.

نبویان، منظری توکلی، جعفری، شریعت نژاد و آغاجری نمایندگان تهران، بافت و بجنورد و بندر ماهشهر در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار جلوگیری از تشویش افکار عمومی و توهین و تفرقه افکنی بین قوای سه گانه به ویژه مجلس و دولت توسط روزنامه جهان صنعت شدند.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس جمهور عنوان کردند که با گذشت حدود دو سال است تشکیل کارگروه دریاچه ارومیه هیچ نوع فعالیت عملیاتی در این باره آغاز نشده است.

نظری مهر نماینده کردکوی، ترکمن و بندرگز در تذکری به وزیر نیرو عنوان کرد که چرا با گذشت ۱۵ سال جدایی استان گلستان از مازندران ولی شرکت برق استان هنوز مستقل نشده و زیر نظر شرکت برق مازندران قرار دارد.

سلطانی و نظری مهر نمایندگان بروجن و کردکوی به وزیر نیرو در ارتباط با گرانی انشعاب برق بدون مطالعه و در نظر گرفتن اقشار محروم تذکر دادند.

قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار آسفالت جاده های روستایی و تکمیل پل ورودی آستانه اشرفیه و به وزیر جهاد کشاورزی خواستار مدیریت تجدید مزارع و شالیزارهای گیلان شد.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران از وزیر امور خارجه خواست تا طی تذکری به همتای آلمانی خود اعتراض ایران به حمایت از آن کشور از سرکرده گروهک تروریستی پژاک ساکن در آلمان و استرداد این تروریست برای محاکمه به قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران شود.

سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان به وزیر اقتصاد و دارایی حمایت بی جا از مدیریت کارخانه سیمان دشتستان و مصاحبه معنی دار در برابر مشکلات کارخانه سیمان توسط مدیران و مسئولان سهام عدالت را متذکر شد.

مهناز بهمنی نماینده مردم سراب در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار اعمال نظارت بیشتر بر بانک ها و پرهیز از تصمیمات خلق الساعه در تعطیلی شعب بانک ها در شهرستان ها شد.

سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در خصوص افزایش آب بهای کشاورزان و نخل داران دشتستانی تذکر داد.

بیگلری نماینده مردم سقز و بانه به وزیر کشور در خصوص تیراندازی نیروی انتظامی به مردم بیگناه در شهرستان بانه و کشته شدن چندین نفر بیگناه در دو ماه گذشته به بهانه مبارزه با قاچاق را متذکر شد.

نظری مهر نماینده مردم کردکوی، بندر ترکمن و بندر گز به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت کندی در ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بندر گز و علت بی توجهی سازمان بنادر و کشتیرانی به سواحل بندر ترکمن و بندر گز تذکر داد.

مهناز بهمنی نماینده مردم سراب در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توجه ویژه به توسعه کشاورزی و دامپروری حوزه انتخابیه خود و در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در ساخت بزرگراه اردبیل سراب و سراب تبریز و در تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی خواستار افزایش نظارت عملکرد بانک ها و شرکت های زیرمجموعه آن شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه به پرداخت مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش شد.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار نظر مغایر قانون در خصوص عضویت و فعالیت در شبکه اجتماعی فیس بوک وابسته به استکبار جهانی را متذکر شد.

فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد به وزیر نیرو در خصوص علت عدم اقدام برای برق دار کردن چاه های کشاورزی تذکر داد.

عبدالله تمیمی نماینده مردم شادگان به وزیر بهداشت عدم رسیدگی به تنها بیمارستان شادگان را متذکر شد.

علیرضا منظری توکلی نماینده مردم بافت و راور در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تکمیل پروژه های جاده بافت کرمان و راور بافت و راه های روستایی حوزه انتخابیه خود شد.

مؤید حسینی صدر نماینده مردم خوی به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در احداث دیوار حائل و تأمین آب روستاهای حوزه انتخابیه خود تذکر داد.

سجادی نماینده مردم فریمان به وزیر نیرو آب رسانی به سرخس و سایر شهرهای این منطقه را و به وزیر نفت گازرسانی به روستاهای سرخس و رضویه، فریمان و احمدآباد و به وزیر راه و شهرسازی الزام توجه به راه سرخس مشهد و راه مریوان مشهد را متذکر شد.

ناصر کاشانی نماینده مردم زاهدان به وزیر کشور در خصوص عدم دعوت از نمایندگان استان در جلسه شورای تأمین استان با حضور وی تذکر داد.

مهناز بهمنی نماینده مردم سراب به وزیر اقتصاد در خصوص عدم رعایت عدالت در وصول مالیات نسبت به درآمدهای مناطق کمتر توسعه یافته و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه و مساعدت جدی وزارت ارشاد به کتابخانه های کشور و تجهیز و نگه داری آن و نظارت بیشتر و موثر بر تولیدات سینمایی و فرهنگی در کشور را تذکر داد.

زمانیان نماینده مردم شهرکرد در تذکری به وزیر بهداشت خواستار رسیدگی جدی به پروژه بیمارستان آیت الله کاشانی استان چهارمحال و بختیاری و حل مشکلات مالی و تجهیزات آن و در تذکری به رئیس جمهور خواستار پیگیری جدی در خصوص کارهای خلاف در حیطه محیط زیست در ارتباط با زاینده رود و در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار صدور دستور تسریع برای راه اندازی پرواز شهرکرد به تهران و نیز سایر استان های کشور و در تذکری به وزیر صنعت خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب و عدم کنترل قیمت ها و عدم رسیدگی به کنترل گرانی های داخلی شد و در تذکری به رئیس جمهور خواستار تسریع در واگذاری بالگرد به استان چهارمحال و بختیاری شد.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق به وزیر علوم در خصوص تعیین تکلیف وضعیت استخدامی مدرسان حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای تذکر داد.

ابراهیم کارخانه نماینده مردم همدان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص اعزام نماینده برای رسیدگی فوری و رفع موانع عملیات احداث آزادراه ساوه-همدان علیرغم پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد تذکر داد و در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تسریع در تعیین تکلیف اعضای هیئت مدیره بانک دی و اصلاح وضع بیمه دی شد.

علیرضا محجوب و نادر قاضی پور نمایندگان تهران و ارومیه در تذکری به وزیر نفت خواستار جلوگیری از خرید پمپ های چینی به جای پمپ های داخلی شدند.

جهانگیرزاده، قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر نیرو در خصوص تسریع در آبرسانی سد ماملو به شهر قیام دشت تذکر دادند.

علی نعمت چهاردولی نماینده مردم ملایر در تذکری به وزیر صنعت خواستار توجه ویژه به تولید و صنعت شهرستان ملایر شد.

حسینی و علیپور نمایندگان قائمشهر و سوادکوه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای پروژه بزرگراه تهران مازندارن قطعه سوادکوه قائمشهر به خصوص توجه به حریم شهرهای پل سفید و زیراب و روستاهای تاریخی منطقه و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با مشکلات درمانی آنها تذکر دادند.

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در تکمیل پروژه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی جهرم و در تذکری به وزیر نیرو خواستار تسریع در تأمین آب شرب شهر جهرم و بخش های تابعه شد.

سلطانی نماینده مردم بروجن به رئیس جمهور در مورد رسیدگی به وضعیت نامناسب تالاب بین المللی گندوان و به وزیر نیرو در خصوص کمبود آب شرب در شهرستان بروجن و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم توجه و اهتمام به تکمیل پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی و عدم ۴ خطه شدن محور شهرکرد بروجن، لردگان و خوزستان و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت نابسامان مدیریت تأمین اجتماعی استان چهار محال و بختیاری و به وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با عدم توجه مسئولان وزارتخانه برای تکمیل در ساخت باشگاه فرهنگیان بروجن تذکر داد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توجه ویژه به صنعت کشاورزی و دامپروری شهرستان های همدان شد.

موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد به وزیر کشور در خصوص لزوم رعایت قوانین توسط استاندار خراسان شمالی تذکر داد.

سکینه عمرانی نماینده مردم سمیرم در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار توضیح علت قطع پرداخت وام مسکن مهر به متقاضیان بدون ارائه طرح جایگزینی شد.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان به وزرای نفت و نیرو تحویل گاز به نیروگاه های شهید منتظری و اسلام آباد اصفهان را متذکر شد.

هروی نماینده مردم قائنات در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به وضعیت راه های مناطق شرق کشور به ویژه راه های خراسان جنوبی شد.

منصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل به وزیر صنعت در خصوص عدم پرداخت حقوق چندین ماهه پرسنل بازرسی این وزارتخانه تذکر داد.

آریایی نژاد نماینده مردم ملایر در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در رسیدگی به حق محرومیت معلمان مناطق حوزه انتخابیه خود و در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در اجرای عملیات چهار بانده کردن جاده ملایر به دوراهی نهاوند بروجن شد.

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین و پیشوا به رئیس جمهور گرانی غیرقابل قبول خدمات و کالاها را متذکر شد.

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که جهاد دانشگاهی یک موسسه تحقیقاتی است که متأسفانه رئیس جدید مأموریت این نهاد را اشتباهی فهمیده و به دنبال انتصاب افراد مسئله دار در این نهاد است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات