قشقاوی:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که معاون پارلمانی وزیر خارجه در پاسخ به انتقادات برخی نمایندگان در مورد متن توافق نامه ایران و ۱+۵ از آنها خواست که ابتدا متن این توافق نامه را بخوانند و سپس قضاوت کنند.

به گزارش افکارنیوز ، سیدحسین نقوی حسینی اظهار کرد: نمایندگان مجلس درحاشیه جلسه علنی امروز مجلس و در پی انتقادات برخی نمایندگان نسبت به توافق نامه ژنو در صحن علنی از قشقاوی معاون پارلمانی وزیرخارجه در مورد محتویات تفاهم نامه خواستار توضیحاتی شدند مبنی بر اینکه ایران چه تعهداتی را به طرف مقابل داده و چه چیزهایی گرفته شود؟

وی افزود: با توجه به اینکه قضاوت برخی نمایندگان نشان دهنده این بود که آنها به متن تفاهم نامه دسترسی نداشتند و یا حداقل متن آن ر ا ندیده اند آقای قشقاوی به آنها توصیه کرد که متن منتشر شده تفاهم نامه بر روی خبرگزاری ها را بخوانند و سپس قضاوت کنند.

نماینده ورامین اضافه کرد: برخی از نمایندگان نیز در صحن علنی تذکر دادند که چرا متن تفاهم نامه در دسترس نیست که با عنایت به تمامی این موارد آقای قشقاوی توصیه کرد که ابتدا متن رامطالعه کرده و بعد قضاوت کنند، این توضیحات به نمایندگانی بود که در صحن علنی به آقای قشقاوی برای توضیحات مراجعه می کردند.

 در جلسه علنی امروز تعدادی از نمایندگان نسبت به منتشر نشدن متن تفاهم نامه ایران و ۱+۵ تذکراتی را مطرح کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات