معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: احتمالاً هفته آینده گزارش آماری از میزان حضور وزرا و معاونان پارلمانی آنها و جلساتی که در طول این مدت سه ماه با نمایندگان و کمیسیون های مجلس داشتند، ارائه خواهم کرد.

به گزارش افکارنیوز ، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده لازم می دانم از حساسیت و برخورد مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسئله مذاکرات هسته ای و دستاورد بزرگی که تیم مذاکره کننده داشتند، تشکر کنم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین با تشکر از رئیس مجلس تصریح کرد: امروز از فضای مجلس به هیئت دولت گزارشی ارائه کردم و به بنده مأموریت دادند از نمایندگان و رئیس مجلس تشکر کنم.

وی اظهار امیدواوری کرد که پشتیبانی های تاکنون مقام معظم رهبری و هدایت های ایشان و همچینین رئیس جمهور، مجلس شورای اسلامی و ملت برای تیم هسته ای که مایه دلگرمی آنان بود، ادامه پیدا کند.

انصاری در پاسخ به سؤالی درباره دیدار رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استان های مختلف در مجلس نیز یادآور شد: آقای رئیس جمهور علی رغم فشار کاری دوشنبه ها وقت خود را از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برای مجامع استانی نمایندگان اختصاص دادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: ما تاکنون با شش مجمع نمایندگان استانی ملاقات داشتیم و دوشنبه هفته آینده براساس قرعه عمل خواهیم کرد و هنوز قطعی نشده است و تاکنون به صورت موردی عمل می شد اما به دلیل اینکه همه مجامع نمایندگان درخواست کردند استان هایی که استاندارشان تأیید شده براساس قرعه ای که تنظیم کرده ایم، با رئیس جمهور ملاقات خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هنوز از نتیجه قرعه کشی مطلع نیستم، گفت: به احتمال زیاد استان مازندران باشد.

انصاری در پاسخ به سؤالی درباره جلسه مشترک دولت و مجلس اظهار داشت: این جلسات فصلی است و قرار شد هر سه ماه یکبار صورت گیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سؤالی درباره حضور آقای ظریف در مجلس گفت: برنامه خود آقای ظریف این بود که گزارشی از روند کار و نتایج و دستاوردها به مجلس داشته باشد و خود مجلس نیز خواهان این موضوع بودند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره استیضاح وزیر علوم نیز خاطرنشان کرد: بنده هنوز مسئله استیضاح را ندیدم به هر حال نمایندگان محترم دیدگاه ها خود را داشته و سؤالاتی از وزرا دارند؛ بخش عمده ای از وقت وزرا در مجلس می گذرد.

انصاری گفت: بنده احتمالاً هفته آینده گزارش آماری از میزان حضور وزرا و معاونان پارلمانی آنها و جلساتی که در طول این مدت سه ماه با نمایندگان و کمیسیون های مجلس و جلسات علنی و ملاقات هایی که به صورت جمعی یا فردی با نمایندگان داشتم ارائه خواهم کرد و فکر می کنم کارنامه درخشانی از این که هست هم دولت تدبیر و امید داشته علی رغم ماه های آغازین کار به این که فرصت کمتر بود اما وزرا به صورت جدی در مجلس حضور داشتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات