عضو فراکسیون روحانیون با انتقاد از جابه جایی نیروها در دولت یازدهم گفت: آقای روحانی شما فرمودید با داس نیامدید ولی ظاهرا این کلید، کلید انبار داس است.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز یکشنبه ۱۰ آذر در موافقت با دو فوریت طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مشاغل اجرایی گفت: از مخالفین محترم تشکر می کنم که در میان سخنان خودشان اذعان داشتند با اصل طرح مخالف نیستند.

وی افزود: در اصل طرح بحث وزرا وجود ندارد بنابراین می خواهیم با دقت به این موضوع بنگرند.

وی تصریح کرد: ما تعداد زیادی نیروهای جوان فعال داریم که تعهد و تخصص دارند بنابراین وقتی بازنشستگان که تعداد آن ها یک نفر هم نیست به کار گرفته می شود، به صلاح نیست.

نماینده تهران افزود: در آموزش و پرورش در همین چند روز که وزیر محترم رای آوردند در استان تهران و جاهای مختلف افراد بازنشسته را برگردانده اند و در یکی از استان ها کسی که قبلا در دبی شرکت داشته است او را از این کار برگردانده و مدیر کلش کردند این چه معنا دارد؟

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: آقای روحانی چرا از نیروهای جوان و هم فکرتان که تلاش کردند شما رای بیاورید، استفاده نمی کنید؟ وقتی افراد سنین بالا را به کار می گیرید بازده کار پایین می آید.

عضو فراکسیون روحانیون تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مدیران ما نباید مدیران کارتابلی باشند بلکه باید در صحنه حضور داشته باشند و از نزدیک وضعیت را ببینند والا گزارش کارتابل ها انباشته می شود و تصمیم گیری سخت خواهد شد.

رسایی افزود: در مدیریت ها به کار گرفته می شوند باید کسانی که سابقه، تعهد، تجربه و هم توان اجرای کار را داشته باشند.

عضو فراکسیون اصولگرایان تاکید کرد: اقدامی که در دولت صورت می گیرد برخلاف تدبیر و امید است و امید را کور می کند.

وی اظهار داشت: جناب آقای روحانی شما فرمودید من با داس نیامده ام بلکه با کلید آمده ام الان متاسفانه ما با این روند جابه جایی ها و به کارگیری افراد می بینیم این کلید ظاهرا کلید انبار داس بوده است و این اقدام درست نیست و باید از نیروهای جوان استفاده کنید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات