آیت الله سیداحمد خاتمی در خطبه های نمازجمعه تهران:

امام جمعه موقت تهران گفت: این روزها گویا برخی فتنه گران وقتی دیدند دوستان سابقشان پست گرفته اند، طلبکار شده اند اما بدانند اگر باز فتنه گری کنند، جمعیت میلیونی ۹ دی، با همان شکوه به صحنه می آیند و سفره آنها را جمع می کنند.

به گزارش افکارنیوز ، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با اشاره به فرا رسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو اظهارداشت: اشغال جاسوسخانه آمریکا و ایستادگی و شهید دادن در برابر نیکسون، از افتخارات دانشجوهاست.

وی افزود: دانشجویان مراقب باشند کسانی این افتخارات را از آنها نگیرند و بخواهند سازش را جایگزین آن کنند.

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر موفقیتی در عرصه هسته ای بدست آمده تنها و تنها به دلیل ایستادگی ملت بوده است، در این عرصه هر حرکتی که در راستای رهنمودهای رهبر انقلاب صورت بگیرد مورد تأیید ملت است؛ دشمن کمترین ضعفی از ما ببیند پیشروی می کند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه سرنوشت ملت، از گذر مقاومت رقم می خورد نه میز مذاکره افزود: به تیم مذاکره کننده توصیه می کنیم عزت عاشورایی ملت را حفظ کنید؛ توافقنامه هنوز به قرارداد نرسیده، آمریکا بیانیه می دهد که حق غنی سازی را نپذیرفته ایم.

وی در ادامه سخنان خود اظهارداشت: این روزها گویا برخی از فتنه گران وقتی دیدند که دوستان سابقشان پست گرفته اند، طلبکار شده اند اما بدانند اگر باز فتنه گری کنند جمعیت میلیونی ۹ دی با همان شکوه به صحنه می آیند و سفره آنها را جمع می کنند.

ادامه داد…
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات