سجادی:

سخنگوی جبهه پیروان از تغییر نام ستاد گرامی داشت مرحوم عسگراولادی به بنیاد خبر داد و گفت: اعضای این بنیاد را کمیته امداد، حزب موتلفه و جبهه پیروان تشکیل می دهند.

به گزارش افکارنیوز ، سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره انتخاب رئیس جدید جبهه پیروان، گفت: در جلسه پنج شنبه گذشته برخی از اعضاء نظرات و دیدگاه های تشکل های خود را پیرامون انتخاب رئیس جدید مطرح کردند البته برخی دیگر از احزاب همچون جامعه اسلامی کارمندان دیدگاه خود را بیان نکرده است.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم رئیس جدید را پس از مراسم چهلم مرحوم عسگراولادی انتخاب کنیم و این مراسم عصر پنج شنبه جاری برگزار خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد رئیس جدید در این هفته تعیین نخواهد شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه تازه بحث و بررسی در خصوص انتخاب رئیس جدید جبهه آغاز شده است، اظهارداشت: همانطور که گفتم همه احزاب نظرات و دیدگاه های اعضای شورای مرکزی احزاب و تشکل های سیاسی خود را به ما ارائه نکرده اند بنابراین در این هفته رئیس تعیین نمی شود.

سجادی در ادامه در خصوص اینکه آیا جبهه پیروان قصد تشکیل بنیادی به نام مرحوم عسگراولادی را دارد؟ گفت: ستاد گرامی داشت مرحوم عسگراولادی همچنان فعال است و اخیرا دیداری با مراجع و علمای قم داشته است و این ستاد بنا دارد به زودی با صدور بیانیه ای، تشکیل بنیاد مرحوم عسگراولادی را اعلام کند.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) ، حزب موتلفه و جبهه پیروان اعضای این بنیاد را تشکیل می دهند و بنیاد فقط در اختیار جبهه نیست.

سخنگوی جبهه پیراوان انتشار آثار و مطالب مرحوم عسگراولادی را مهمترین وظیفه این بنیاد دانست و در مورد اینکه این بنیاد چه زمانی اعلام موجودیت می کند؟ اظهارداشت: ستاد گرامی داشت به زودی در این باره اطلاع رسانی خواهد کرد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات