جعفری

نماینده سؤال کننده از وزیر اقتصاد گفت: بعد از اینکه آقای طیب نیا گفت می خواهم استعفا بدهم، سراغ ایشان رفته و گفتم، مرد اول اقتصاد کشور باید سعه صدر بیشتری داشته باشد اما یادم نمی آید از وی عذرخواهی کرده باشم چون دلیلی برای عذرخواهی وجود نداشت.

به گزارش افکارنیوز ، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد و نماینده سوال کننده از علی طیب نیا وزیر اقتصاد در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه وزیر اقتصاد بعد از دریافت کارت زرد از مجلس تهدید به استعفا کرد، گفت: بنده بعد از اینکه آقای طیب نیا گفت می خواهم استعفا بدهم، ; سراغ ایشان رفته و گفتم، مرد اول اقتصاد کشور باید سعه صدر بیشتری داشته باشد اما یادم نمی آید از وی عذرخواهی کرده باشم چون دلیلی برای عذرخواهی وجود نداشت.

وی افزود: بنده در راستای حقوق مردم و مطابق حق قانونی خود از آقای وزیر اقتصاد سؤال کردم و ایشان نیز برابر همین قانون باید برای پاسخ به صحن علنی می آمد؛ تصمیم نمایندگان این بود که ایشان کارت زرد بگیرد که این هم در راستای قانون بود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: آقای طیب نیا بعد از دریافت کارت زرد از مجلس به نظر می رسد مقداری عصبانی شده است و احتمالاً تهدید به استعفا را هم در شرایط عصبانیت مطرح کرده است؛ به ایشان توصیه کردم صبر و تحمل خود را بالا ببرد چون وزیر اقتصاد کشوری است که مشکلات عدیده اقتصادی دارد.

وی با بیان اینکه بحث سؤالش از وزیر اقتصاد، یک بحث فنی و به اصطلاح طلبگی بوده است، گفت: بنده همانگونه که کار نظارت را دنبال می کنم از دستگاه اجرایی و وزارت اقتصاد هم حمایت می کنم چرا که ما باید قوه مجریه را یاری کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات