روحانی در جمع نمایندگان استان البرز:

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به دیدار امروز مجمع نمایندگان استان البرز با روحانی گفت: رئیس جمهور در این جلسه اعلام کرد که در سال آتی پروژه جدید عمرانی در این استان اجرا نمی شود و طرح های نیمه تمام گذشته تکمیل می شود.

به گزارش افکارنیوز ، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان البرز با رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به بودجه سال ۹۳ و با بیان اینکه اعتبارات عمرانی در بودجه سال ۹۳ محدود است، عنوان کرد که پروژه عمرانی جدیدی در سال آتی شروع نخواهد شد و اعتبارات موجود برای تکمیل پروژه های نیمه تمام کشور صرف می شود.

وی افزود: رئیس جمهور همچنین اظهار داشت در خصوص پروژه های عمرانی نیمه تما کشور نیز اولویت بندی صورت می گیرد و پروژه های که از اولویت بیشتری برای تکمیل برخوردار باشند، در دستور کار قرار می گیرند.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز خاطرنشان کرد: آقای روحانی همچنین در این دیدار بر تعامل بیشتر مجلس و دولت تاکید کرد و اظهار داشت که دو قوه مقننه و مجریه باید در چارچوب قانون و به منظور هماهنگی بیشتر تعامل سازنده تری را با هم داشته باشند.

اکبریان اظهار داشت: در این دیدار مجمع نمایندگان استان البرز مجموع مشکلات استان را در ۷ محور به اطلاع رئیس جمهور رساندند که از جمله آن می توان به متروی کرج، مسائل فرهنگی استان، مسائل ورزشی آموزشی و بهداشتی استان البرز و نیز برخی پروژه ها در حوزه راه و… اشاره کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات