سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه در جلسه امروز این فراکسیون خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام حسین سبحانی نیا سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز فراکسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس گزارشی از دیدار مقام معظم رهبری با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه داد.

وی ادامه داد: در این گزارش نکات مهم و قابل توجهی از مقام معظم رهبری به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص مسائل فرهنگی، توجه به زیرساخت های فرهنگی و نقش و رسالت سنگین این شورا در معماری فرهنگی کشور مطرح شد.

سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس درخصوص برگزاری انتخابات این فراکسیون گفت: در جلسه امروز، انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون روحانیون برگزار شد و حجت الاسلام رضا آشتیانی به عنوان رئیس فراکسیون، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی و حجت الاسلام محمود نبویان به عنوان نایب رئیس فراکسیون، حجت الاسلام سیدعلی طاهری و حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی به عنوان منشی و دبیران فراکسیون و بنده نیز به عنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شدیم.

حجت الاسلام سبحانی نیا درخصوص دیدار اعضای فراکسیون با مقام معظم رهبری و سران قوا خاطرنشان کرد: دیدار اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با مقام معظم رهبری یکی از خواسته های مهم اعضای این فراکسیون است که در این زمینه در نخستین جلسه هیئت رئیسه جدید این موضوع با اولویت بررسی خواهد شد و نحوه پیگیری مسئله را مطرح می کنیم.

وی در پایان درخصوص زمان برگزاری جلسه هیئت رئیسه فراکسیون روحانیون، گفت: معمولا روزهای چهارشنبه صبح این جلسه برگزار می شد، ولی به دلیل اینکه انتخابات هیئت رئیسه تازه انجام شده است، در زمینه این جلسه بحثی نشده، ولی احتمال دارد که فردا برگزار شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات