قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور خبر داد

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه" این وزارتخانه از حقوق همه احزاب و جناح های سیاسی که در چارچوب نظام فعالیت می کنند، دفاع می کند" ، گفت: نشست احزاب و سازمان های مردم نهاد با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، تا یک ماه آینده برگزار می شود.

به گزارش افکارنیوز ، حسینعلی امیری با بیان اینکه" وزارت کشور صرف نظر از گرایش فکری، از تمامی احزاب سیاسی که در چارچوب نظام تعریف شده اند و در حال فعالیت هستند، حمایت می کند" ، افزود: یکی از حقوق احزاب داشتن تشکل صنفی خانه احزاب است که به این موضوع به منظور بسترسازی برای نقش آفرینی هرچه بیشتر احزاب توجه می شود.

قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: وزارت کشور خود را ملزم به دفاع از حقوق همه شهروندان می داند.

سخنگوی وزارت کشور هدف این وزارتخانه را مدیریت سیاسی دانست و در عین حال تاکید کرد: وزارت کشور بنا ندارد در یک جریان سیاسی خاصی تعریف شود.

امیری ادامه داد: ما معتقدیم وزارت کشور در ارتباط با مسایل سیاسی باید نقش داوری داشته باشد نه بازیگری؛ بنابراین باید بر فعالیت احزاب نظارت کند.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: کارهای مقدماتی برگزاری نشست احزاب و سازمان های مردم نهاد با وزیر کشور در معاونت سیاسی این وزارتخانه در حال انجام است و این نشست کمتر از یک ماه آینده برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه تلاش وزیر کشور و مدیران این وزارتخانه این است که در ارتباط با احزاب و سازمان های مردم نهاد بی طرفانه برخورد کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات