دهدشتی به افکارنیوز خبر داد؛

برای ما محرز است که مرتضوی بابت این قضیه یعنی هدیه دادن به نمایندگان ۱۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به سیستم تامین اجتماعی بدهکار است و باید مدارکی ارائه دهد که آیا این پول را واقعا به نمایندگان داده یا در جاهای دیگر هزینه کرده است

گروه سیاسی - عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در رابطه با مبلغ دریافت شده از سوی تعدادی از نمایندگان از مرتضوی در دوران مدیریت وی بر سازمان تامین اجتماعی به خبرنگار افکارنیوز گفت: حرفهای آقای مرتضوی در مورد اینکه اسامی نمایندگانی را که کارت هدیه دریافت کرده اند به هیات تحقیق و تفحص داده است کذب است زیرا وی هیچ اسمی رابه ما ارائه نداده است.

به گزارش افکارنیوز؛ سیدحسین دهدشتی در همین باره اظهار داشت: ما در کناراسامی مدارک لازم را نیز از مرتضوی می خواهیم زیرا هر مسئولی می تواند ادعا کند که این پول را به نمایندگان داده است.

دهدشتی تصریح کرد: آنچه در گزارش کمیته تحقیق و تفحص آمده است یک سند مالی است که وی ادعا کرده این مبلغ به این افراد با ذکر کد داده شده است یعنی هنوز صحت و سقم قضیه مشخص نیست.

وی تاکید کرد: برای ما محرز است که مرتضوی بابت این قضیه یعنی هدیه دادن به نمایندگان ۱۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به سیستم تامین اجتماعی بدهکار است و باید مدارکی ارائه دهد که آیا این پول را واقعا به نمایندگان داده یا در جاهای دیگر هزینه کرده است در واقع مرتضوی یک لیست سه برگی را به عنوان سند پرداخت کارت هدیه به نمایندگان به ما ارائه کرده است که در یک برگ از این سند درج شده مثلا فلان مبلغ به نماینده مجلس با کد فلان پرداخت شده است و معلوم نیست این موضوع صحت داشته باشد یا نه زیرا نام نماینده ذکر نشده است.

عضو کمیته تحقیق و تفحص گفت: در این سند از پرداخت دو، سه میلیونی تا پرداخت ده میلیونی تحت عنوان پرداخت به نماینده آمده است، ولی تماماً در حد دو یا سه میلیون بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در واقع مرتضوی اگر مدارکی برای این مورد به ما ارائه ندهد خودش رقم پرداختی را به تامین اجتماعی بدهکار است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات