دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اعمال تحریم های جدید علیه ایران قطعا مسیر مذاکرات را به هم خواهد زد، گفت: تحریم های جدید تنها نقض مذاکرات نیست بلکه علامتی برای درگیری جدید آنها با ملت ایران است.

به گزارش افکارنیوز ، محسن رضایی در مورد اقدام آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان گفت: اگر چنین اقدامی صورت بگیرد قطعا مسیر مذاکرات به هم خواهد خورد و معلوم می شود آنها قصد همراهی و همکاری با ایران ندارند.

وی ادامه داد: اعمال تحریم های احتمالی جدید علیه ایران علامت کارشکنی آمریکا در مذاکرات است و بیانگر این است که آنها قصد دیگری به غیر از تحریم ها را دارند و می خواهند حوادثی علیه ملت ایران رقم بزنند.

رضایی در پایان گفت: تحریم های احتمالی جدید علیه ایران تنها نقض مذاکرات نیست بلکه علامتی برای درگیری جدید آنها با ملت ایران است.

 وزارت خزانه داری آمریکا روز گذشته چند شرکت سنگاپوری، فیلیپینی و اوکراینی به همراه چند شرکت و شخصیت ایرانی را به اتهام کمک به برنامه هسته ای جمهوری اسلامی به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.

مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ دیشب پس از چهار روز مذاکره فشرده درپی اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا علیه شرکت های همکاری کننده با ایران متوقف شد و یک منبع مطلع این تحریم های جدید را خلاف مسیر توافقات و دلیل اصلی بازگشت تیم ایرانی در میانه مذاکرات از وین خواند.
مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ از دوشنبه هفته ای که گذشت در وین آغاز شد و عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد ایران اعلام کرد که در پایان این مذاکرات تاریخ شروع به کار گام اول و مکانیزم اقداماتی که هر دو طرف باید انجام دهند و ساز و کارهای اجرایی آن اعلام می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات