هیئت پارلمانی اروپایی فردا در محل مجلس، با خانواده شهدای هسته ای دیدار و گفت وگو می کنند.

به گزارش افکارنیوز ، حسین شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات برنامه های هیئت پارلمانی اروپایی که روز جمعه وارد تهران شده اند، گفت: قرار است این هیئت پارلمانی اروپایی فردا دوشنبه، ۲۵ آذر با خانواده شهدای هسته ای دیدار کنند. این دیدار در مجلس انجام می شود.

وی افزود: همچنین قرار است این هیئت پارلمانی اروپایی، امروز به ریاست خانم" تاریا کرونبرگ" ، از نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در زمینه کشف و ضبط مواد مخدر نیز بازدیدی داشته و از نزدیک با فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه کشف و ضبط موادمخدر آشنا شوند.

مشاور امور بین الملل رئیس مجلس در ادامه تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است هیئت پارلمانی اروپایی امروز با علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز دیدار و گفت وگو داشته باشند.

 پیش از این، مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس گفته بود که این هیئت پارلمانی اروپایی فردا با علی لاریجانی دیدار و گفت وگو می کنند و سپس در یک نشست خبری به سؤالات خبرنگران پاسخ می دهند.

هیئت پارلمانی ۸ نفره اروپایی در روز جمعه ۲۲ آذر و به ریاست خانم" تاریا کرونبرگ" و به دعوت کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس وارد تهران شده اند و تا روز چهارشنبه، ۲۷ آذر در تهران اقامت خواهند داشت.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات