عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: تمامی نمایندگان این استان بر استعفایشان به دلیل کاهش اعتبارات عمرانی در لایجه بودجه ۹۳ پایبندند و منتظر اعلام وصول آن از سوی هیئت رئیسه مجلس هستند.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام سید محمد سادت ابراهیمی عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به استعفای نمایندگان این مجمع به دلیل کاهش اعتبارات عمرانی این استان، گفت: اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان هفته گذشته استعفای خود را به دلیل کاهش اعتبارات عمرانی این استان در لایحه بودجه ۹۳ تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده اند.

وی در ادامه درباره جزئیات بیشتری از این استعفا، افزود: تمامی نمایندگان استان خوزستان خواهان تجدیدنظر در میزان اعتبارات اختصاص یافته به طرح های عمرانی این استان در لایحه بودجه ۹۳ هستند که استعفایشان نیز بر همین مبنا بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان، تصریح کرد: اعضای این مجمع پیش از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه، جلسه ای با رئیس مجلس و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس داشته اند که این جلسه نتوانست راه گشای مشکلات بودجه ای استان خوزستان باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه اظهارداشت: نمایندگان استان خوزستان برنامه ای برای شرکت نکردن در جلسه علنی امروز مجلس ندارند، زیرا تا زمانی که استعفایشان اعلام وصول نشده باشد، این کار غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان بر استعفایشان پایبندند، تأکید کرد: ما همچنان منتظر اعلام وصول استعفایمان توسط هیئت رئیسه مجلس هستیم.

نماینده مردم شوشتر در مجلس افزود: ما معتقدیم که برگزاری نشست با معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور در زمینه بررسی کاهش مشکلات بودجه ای استان خوزستان کارساز نیست، زیرا دولت لایحه بودجه ۹۳ را تهیه کرده و در اختیار مجلس قرار داده است.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: قرار است موضوع استعفای نمایندگان خوزستان و نیز اعتبارات طرح های عمرانی این استان، در جلسه علنی امروز مجلس بین نمایندگان استان مورد همفکری و تبادل نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات