پناهی بدون اشاره به صحبت های مطرح شده در دیدار وی و نسرین ستوده با هیئت اروپایی گفت: هیچ اتفاقی نیفتاده و نمی دانم چرا بعضی ها شلوغش می کنند.

به گزارش افکارنیوز ، جعفر پناهی کارگردان سینمای ایران در گفت وگویی با هفته نامه حاشیه به حواشی دیدار هیات پارلمانی اروپا با او و نسرین ستوده واکنش نشان داد.

پناهی گفته است: این دیدار یک مساله طبیعی در عرف روابط بین المللی است. به هرحال حضور هیات پارلمانی اروپا به دعوت مقامات ایرانی انجام شده و در مدت حضور، آنها با چهره های سیاسی کشور هم دیدار و گفت وگوهایی داشته اند. هیچ اتفاقی نیافتاده است و من نمی دانم چرا بعضی ها شلوغش می کنند. بعضی ها می گویند من کسی را دعوت کرده ام یا… مگر من کی هستم در این مملکت که از کسی دعوت کنم؟ یکسری مسائل از دست ما خارج است. این مسئله به من و خانم ستوده هیچ ارتباطی ندارد.

پناهی در ادامه صحبتهایتش یاد آور شد که این دیدارها مبتنی بر یک قانون بین المللی است و همه کشورها حق دارند در حوزه توافقات حقوق بشر تقاضای دیدار با چهره های خاص را بدهند.

مقامات ایرانی هم می توانند برای دیدار و گفت وگو با چهره هایی که مد نظرشان است به کشورهای دیگر بروند. اما بعضی ها به خاطر عوام فریبی حرفهایی می زنند که با هیچ منطق و عقلی جور در نمی آید.

پناهی در خصوص صحبتهایی که دراین دیدار شده هم توضیحی نداد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات