حجت الاسلام تقوی در جمع خبرنگاران:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اصولگرایان جلسات متعددی دارند و این جلسات همواره وجود داشته و دارد بنابراین چیز جدیدی نیست.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام سیدرضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در حاشیه مراسم عزاداری حزب موتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسات اصولگرایان با محوریت وی اظهار داشت: اصولگرایان جلسات متعددی دارند، این جلسات وجود داشته و اکنون نیز وجود دارد بنابراین چیز جدیدی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه چرا در جلسات مشترک اصولگرایان که با محوریت شما صورت می گیرد، شخصیت هایی همچون حداد عادل، زاکانی و حسین فدایی حضور ندارند، گفت: اصولگرایان جلسات متعددی دارند آنچه که من می توانم به شما بگویم همین است. جلسات اصولگرایان همچنان ادامه دارد و با همه سلیقه هایی که دارد در اهداف کلی مشترکند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این پرسش که آیا جلسات با محوریت انتخابات آینده است، تصریح کرد: بحث انتخابات نیست مگر جلسات باید صرفاً برای انتخابات باشد و همه چیز در این مقوله خلاصه شود بنابراین جلسات اصولگرایان برای انتخابات گرفته نمی شود چراکه گرد هم آمدن افراد همفکر، هم اندیش فی النفسه مفید و مؤثر است.

حجت الاسلام تقوی ادامه داد: اصولگرایان در جلسات مشترک خود مسائل مختلفی را بررسی می کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می شود گفت این جلسات نوعی آسیب شناسی برای اصولگرایان است، اظهار کرد: طبیعی است چرا که اینگونه بحث ها در جلسات همیشه وجود داشته و دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پاسخ به پرسش دیگر مبنی براینکه آیا با اتمام فصل سرما همچنان نماز جمعه در مصلی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: انشاء الله اگر برای کار ساخت و سازندگی مصلی مشکلی پیش نیاید امیدواریم که ادامه پیدا کند چراکه در زمینه ساخت و ساز مصلی با مشکلاتی روبرو هستیم.

حجت الاسلام تقوی در مورد عدم حضور ایران در کنفرانس ژنو ۲ نیز گفت: آمریکا خود می داند و طرف های غربی نیز متوجه هستند که ایران یک قدرت بزرگ منطقه ای است و مشکلات منطقه با کمک ایران حل می شود و غربی ها نیز به این نکته رسیده اند اما پرستیژ بین المللی آنها اجازه اقرار به آنها نمی دهد.

وی در همین زمینه ادامه داد: غربی ها به ما نیاز دارند و نیاز ما به آنها کمتر از نیاز آنها به ماست بنابراین نباید در برابر آنها وا دهیم چراکه امروز ایران خیلی قوی تر و قدرتمندتر از گذشته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات