در آستانه ی نهم دی ماه

در آستانه ی نهم دی ماه، کمپینی با عنوان ” حمایت از محاکمه سران و ساکتین فتنه ۸۸ در دولت دوحانی ” در شبکه ی اجتماعی فیس بوک راه اندازی شد.

به گزارش افکارنیوز ،  این کمپین با هدف حمایت از محاکمه ی سران و ساکتین فتنه در دولت یازدهم و با شعار ” سران و ساکتین فتنه و حامیان داخلی آنان باید در دولت تدبیر و امید دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی صورت گیرد “

ضمن درخواست محکومیت عاملان اصلی فتنه در سال ۸۸ به دولت یازدهم و رئیس جمهور یادآور شدند که هنوز سران فتنه محاکمه نشده اند و سخنانی که از گوشه ی کنار دولت مبنی بر رفع حصر سران فتنه به گوش می رسد، نباید عملی شود و سران فتنه باید در این دولت محاکمه شوند و به سزای اعمالشان برسند.

این کمپین با ارسال مطالب و اخبار مربوط به فتنه و حماسه ی عظیم ۹ دی ماه ۸۸ که بر هم چیننده ی بساط فتنه و فتنه گران بود این مطالبه ی بحق خود را در شبکه های اجتماعی فریاد می زند.

گردانندگان این صفحه با انتشار فیلم های قلاده های طلا و پایان نامه که بعد از فتنه ی سال ۸۸ و با همین موصوع ساخته شده اند در پی نشان دادن حقیقت های موجود در سال ۸۸ به حاظران در فیس بوک هستند.

شایان ذکر است این کمپین در ساعات اولیه ی ایجاد، با استقبال بی نظیر ایرانیان حاضر در فیس بوک مواجه شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات