عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت و گو با افکارنیوز؛

با توجه به فرصت یکماهه ریس جمهور برای انجام تدابیر لازم درر این زمینه ما منتظر اقدام دولت در یکماه آینده هستیم و در ستاد مبارزه با مفاسداقتصادی دراین طول این یکماه فعالیت های دولت در مبارزه با رانت خواری را زیر نظر داریم و این فعالیت ها را رصد می کنیم.

گروه سیاسی - عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسداقتصادی بااشاره به دستور ریس جمهور برای مبارزه با ویژه خواری به افکارنیوز گفت: دولت زمان زیادی نیست بر سرکار آمده است و امیدواریم دستور ریس جمهور در بحث برخورد با مفاسد اقتصادی جنبه عملیاتی بگیرد و در حد دستور باقی نماند.
به گزارش افکارنیوز؛ عزت الله یوسفیان ملا با بیان اینکه دولت ها می توانند در برخورد با مفاسد اقتصادی در کنار قوه قضاییه موثر عمل کنند اظهار داشت: دولت یازدهم می تواند با بستن گلوگاههای فساد خیز، وضع مقررات جدید واصلاح نظام بانکی مقابل فساد اقتصادی بایستند.

وی افزود: درست است قوه قضاییه باید با فساد اقتصادی برخورد کند و نحوه مجازات مفسدین را مشخص کند اما اگر دولت نیز اراده داشته باشد شناسایی این مفسدان سریع تر انجام می شود.

یوسفیان ملا تاکید کرد: با توجه به فرصت یکماهه ریس جمهور برای انجام تدابیر لازم درر این زمینه ما منتظر اقدام دولت در یکماه آینده هستیم و در ستاد مبارزه با مفاسداقتصادی دراین طول این یکماه فعالیت های دولت در مبارزه با رانت خواری را زیر نظر داریم و این فعالیت ها را رصد می کنیم.

یوسفیان ملا گفت: اگردولت دراین زمینه بررسی هایش راانجام دهد وبه ما اطلاع دهد ما نیز در مجلس اقدامات لازم را برای همکاری با دولت در این بخش انجام می دهیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات