صفار هرندی در جمع خبرنگاران:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وعده رفع حصر که از سوی برخی مطرح می شود توهم است این افراد راه به جایی نمی برند.

به گزارش افکارنیوز ، محمد حسین صفار هرندی معاون فرهنگی سپاه پاسداران در حاشیه برگزاری همایش سرو بیدار در جمع خبرنگاران با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: در ماههای منتهی به ۹ دی اتفاقاتی رخ داد که در اثر آن ظلمی که به مردم روا شد دلخوری و ناراحتی های بسیاری در دل مردم انباشته کرد اما مردم صبورانه و بزرگوارانه آن را تحمل کردند. روزی که این ظلم ها به نقطه حساس عواطف و اعتقادات مردم تلنگر زد، ملت تحمل خود را از دست داد.

صفار هرندی با اشاره به اینکه اقدامات آشوبگران در روز عاشورا اوج ظلم در حق ملت بود، ادامه داد: ماجرای عاشورا همه داغ ها را زنده کرد علاوه بر اینکه خود عاشورا همواره برای ملت داغ بزرگی بوده است، این باعث شد مردم بدون اینکه دستوری از جایی بگیرند آماده قیام باشند؛ عده ای ۸ دی، عده ای ۹ دی و برخی هم ۱۰ دی علیه این اقدامات قیام کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اوج این اتفاقات در تهران بود، گفت: اصل جنایت رخ داده از سوی آشوبگران در روز عاشورا در تهران بود، خیمه های عزای امام حسین را آتش زدند و به نمازگزاران سنگ پرتاب کردند، برای مردم تهران تحمل این مسئله سخت بود و می خواستند تلافی کنند و به نوعی بگویند که این گونه نیست کسی در شهر ما علیه عزاداران امام حسین اقدامی انجام دهد و ما ساکت بمانیم.

صفارهرندی خاطرنشان کرد: در روز ۹ دی تهرانی ها آمدند تا بگویند ما تحمل ظلم را نداریم.

وی در خصوص وعده های برخی نسبت به رفع حصر سران فتنه، گفت: آن ها در توهم هستند و راه به جایی نمی برند.

صفار هرندی در پاسخ به اینکه گفته می شود شما یکی از گزینه های احتمالی ریاست سازمان صدا و سیما هستید، پاسخ داد: این شایعه است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات