علی مطهری در گفت و گو با افکارنیوز؛

مگر ما ترسی از خودمان داریم اگر ما تخلفاتی داریم باید آن ها را اصلاح کنیم و از آنهایی که مربوط به احکام اسلام است دفاع کنیم و می گوییم این مباحث بحث های اعتقادی است و شما حق ورود ندارید.

گروه سیاسی - نماینده تهران در مجلس در رابطه با درخواست اروپاییان برای تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران گفت: تاسیس این دفتر کمکی است در راستای توسعه روابط خارجی و پیشرفت دیپلماتی کشور و در مجموع می تواند مفید باشد.

به گزارش افکارنیوز؛ علی مطهری با بیان اینکه قطعاً رابطه ما با دنیا با تاسیس چنین دفاتری بیشتر می شود و این به نفع کشور است اظهار کرد: منهای رژیم صهیونیستی هر مقدار روابط ما با دنیا قوی تر باشد به سود ماست و از نظر ما تاسیس این دفتر مشکلی ندارد ولی به هر حال کار شناسان نیز باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

وی در مورد اینکه آیا با تاسیس چنین دفتر و با توجه به دفتر هیئت پارلمانی اروپا به ایران این دفتر برای رصد کردن مسایل حقوق بشری در ایران نیست گفت: اگر هم برای چنین موضوعی باشد ایرادی ندارد مگر ما ترسی از خودمان داریم اگر ما تخلفاتی داریم باید آن ها را اصلاح کنیم و از آنهایی که مربوط به احکام اسلام است دفاع کنیم و می گوییم این مباحث بحث های اعتقادی است و شما حق ورود ندارید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات