صبح امروز در صحن علنی مطرح شد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی پارلمان نسبت به قتل مشکوک ماجد الماجد فرد اصلی دستگیر شده درباره انفجار مقابل سفارت ایران در بیروت تذکر دادند.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام سیدعلی طاهری نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری آیین نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه، گفت: تذکرم درباره انفجاری است که مقابل سفارت ایران در بیروت رخ داد و درباره مرگ مشکوک ماجد الماجد که نفر اصلی دستگیر شده درباره این انفجار بود، است.

وی افزود: وزارت خارجه پیگیری کند که چرا قتل مشکوک ماجد الماجد رخ داده و نتیجه را به اطلاع مردم برساند.

در ادامه این جلسه شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین نامه ای، گفت: تذکرم به وزیر امور خارجه درباره قتل مشکوک عامل سازمان سیا (ماجد الماجد) است که گفته می شود اجیر شده سعودی است، وزارت امور خارجه باید این موضوع را مدنظر قرار دهد و اذهان جهان را نسبت به این مسئله شفاف سازی کند.

همچنین کمال علیپور نماینده قائم شهر در مجلس نیز در تذکری آیین نامه ای ضمن تقدیر از دولت به دلیل اهدای سبد کالا به برخی اقشار جامعه، گفت: در مشمولان دریافت این سبد کالایی به قشر کارگران فصلی، کشاورزان و افرادی که بیکار هستند توجهی نشده است، از دولت می خواهم به این موضوع توجه جدی داشته باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات