دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: برخورد گازانبری هیئت ارزیابی وزارت علوم نه تنها در تعارض با گفتمان اعتدال است بلکه خبر از یک جهت گیری خاصی سیاسی و کاملا رادیکال در فضای علمی کشور می دهد.

به گزارش افکارنیوز ، پویان غلامی سامان دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه میانگین تغییرات دولت یازدهم در مقایسه با مدت مشابه در دولت های گذشته، بیشتر است، افزود: البته با تغییر در مشی اجرایی دولت ها این طبیعی است که افراد نیز تغییر کنند اما این روند باید براساس یک تصمیم کارشناسی و به دور از حب و بغض های سیاسی انجام پذیرد وگرنه فضای علمی کشور جولانگاه سیاست ورزان خواهد شد.

وی ادامه داد: این انتظار بجایی است که از دولت بخواهیم شاخص های اعتدال در تغییر روسای دانشگاه ها را اعلام کند و به جامعه دانشگاهی کشور ارائه دهد.

دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خاطرنشان کرد: برخورد گازانبری هیئت ارزیابی وزارت علوم نه تنها در تعارض با گفتمان اعتدال است بلکه خبر از یک جهت گیری خاصی سیاسی و کاملا رادیکال در فضای علمی کشور می دهد که منجر به ایجاد بدبینی نسبت به اعتدال خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتدال واژه مقدسی است که تبیین شاخصه های آن به دولتمردان برای حرکت بیشتر به سمت پیشرفت کمک خواهد کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات