رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به وجود نگاه خاص جناحی در وزارت علوم گفت: هیأت ارزیابی وزارت علوم نه تنها به مطالبات جامعه دانشگاهی اهمیت نمی دهد بلکه خود عامل تنش در دانشگاه ها است.

به گزارش افکارنیوز ، محمدودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی با انتقاد از اعزام هیئت ارزیابی ۳ نفره وزارت علوم به دانشگاه ها اظهار داشت: البته بحث نظارت و بررسی فضای دانشگاه ها از حقوق وزارت علوم است اما چنین عملی باید در وقت مناسب و با دستورالعمل درست انجام شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به وجود علامت سوال درخصوص فعالیت این هیأت گفت: در حقیقت این هیأت بهانه ای برای جابه جایی گسترده در دانشگاه ها است. اگرچه تغییرات جزو حقوق وزارت علوم است اما این تغییرات باید از نگاه سیاسی و جناحی به دور باشد.

وی افزود: وزارت علوم با نگاه جناحی خاصی در دانشگاه ها فعالیت می کند و باید با شفاف سازی ابهامات موجود در این زمینه را رفع کند.

حیدری با تاکید بر اینکه فعالیت هیأت ۳ نفره بازرسی وزارت علوم عاملی برای تشنج در دانشگاه ها است، گفت: این هیأت نه تنها به مطالبات دانشجویان و مشکلات موجود دانشگاه ها اهمیتی نمی دهد بلکه خود عامل تنش در دانشگاه ها است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: اگر این هیأت ابهامات موجود در قبال فعالیت هایش را شفاف نکند، دانشگاه ضربات جبران ناپذیری خواهد خورد و قطعا حس بی اعتمادی جامعه دانشگاهی به این هیأت افزایش خواهد یافت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات